klasgenoten

  • 24 February 2018
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een klein probleempje. Ik zit tn de 2de klas en vind mijn klas leuk. maar ik heb het gevoel dat er achter mijn rug over mij slechte dingen gezegd worden. Ik was altijd wel een beetje ander een 'wirdo' en dus heb ik het gevoel dat ze me daarvoor belachelijk maken. Is er iets tegen te doen of heeft iemand een tip hoe ik daarachter kan komen?

6 reacties

Hey,
Dat is altijd vervelend. Heb je een goede vriend waar je het aan kan vragen? Misschien weet hij er wat van omdat hij wel eens iets hoort?
Er iets tegen doen is lastig. Het beste wat je kunt doen is je er niks van aantrekken ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Jonah
dankjewel voor de tipss zal er zeker wat aan hebben
Hi anomieme jongen,

iedereen roddelt over iedereen.

Als ik al de onzin verhalen, die over mij en mijn twin rond gaan, serieus zou moeten nemen en proberen uit te leggen dat ze niet (helemaal) waar zijn dan komen we tijd te kort.

@Jonah hierboven heeft gelijk met wat hij zegt.

Het is natuurlijk niet leuk als er op die manier, achter je rug om, over je gepraat wordt, maar het belangrijkste wat je nu kunt doen en dat doen wij ook, is jezelf laten zien zoals je nu bent.

Je vrienden zullen je waarderen voor wie je bent en dan ook weten dat die verhalen niet een goed beeld van jou geven.

Het komt vast wel goed.

Groeten,
M&M’s
Hoi,

Het is waar wat hierboven wordt gezegd, er wordt over iedereen wel wat gezegd! Want zeg nu zelf, heb jij dat nooit gedaan?

Het beste is inderdaad om je er niks van aan te trekken. Als jij zelfverzekerd overkomt, is dát waar mensen over praten en dat is alleen maar positief! :)

Verder zou je een gesprekje met je mentor aan kunnen vragen. Je mentor weet waarschijnlijk wel een beetje wat er in de klas speelt en kan je misschien vertellen of jouw vermoedens waar of niet waar zijn. Verder kan het gesprekje ook helpen omdat dingen delen fijn is! Dan zeul je er niet meer alleen mee :)

Gr. Pin
dankjewel voor de tips en jullie hebben gelijk. ik doe het zelf ook. ik heg al met die friend gepraat en hij zei dat hij het verkeerd gehoord had waarschijnlijk. Maar alsnog bedankt vo :Dor de tops pin Johan en m en ms
Fijn dat het waarschijnlijk dus alsnog niks blijkt te zijn!

Reageer