Hoii!! Ik zit momenteel in de 4e, en zit in dubio. Het is namelijk bijna kerst, en het leek me leuk om mijn docenten een kerstkaartje te sturen met een persoonlijke tekst om hun te bedanken voor het jaar. zal ik aan een paar docenten waar ik een goede klik mee heb alleen een kaartje sturen of elke docent die ik dit jaar heb, want anders ben ik bang dat sommigen zich buitengesloten voelen ofzo, ik weet niet. Daarnaast, zal ik mijn naam vermelden onder de kaartjes of niet? Omdat als ik mijn naam wel vermeld, denk ik dat ze het raar vinden ofzo als ik zo'n kaart stuur, of dat ze me anders gaan zien of behandelen omdat ik een keer iets aardigs heb gedaan. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon de docenten laten weten dat ze goed werk verrichten en soms weleens in het zonnetje gezet mogen worden voor al dat harde werk. Maar is het niet raar als ik kaartjes stuur? En daarnaast zit ik nog maar in de 4e, ik moet nog 2 jaar. Is het dan niet leuker om dat in m'n examenjaar te doen als afscheid? Help me out!
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.