Kan minister van onderwijs problemen in leerlingenvervoer oplossen?

  • 7 September 2022
  • 0 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hi, ik ben een meisje met ceberale parese en waarschijnlijk ook Autisme, ik word elke dag opgehaald door een bus, ik maak gebruik van het leerlingenvervoer dagelijks, ik maak weleens mee dat ik uit de route word gehaald, terwijl mijn moeder niet me heeft afgebeld, en het gebeurt ook wel eens andersom, dat wanneer mijn moeder heeft me afgebeld, dat er de taxi voor de deur staat, er is een grote tekort aan chauffeurs voor het leerlingenvervoer. 

Ik had gelezen over dat er werd gevraagd aan de Minister van Onderwijs, of hij een oplossing kan maken voor de problemen in het leerlingenvervoer. 

Ik hoop dat de oplossing snel komt, zodat het allemaal achter onze rug kan worden gezet. 

Want deze problemen zijn er al jaren. 

En nu pas, wordt er iets aan gedaan, ik ben wel gisteren en eergisteren te laat op school gekomen. 

Maar dat komt ook omdat een meisje die in een rolstoel zit, die kan pas om 8 uur opgehaald worden, ik word nu als 3rde opgehaald, en die meisje die pas om 8 uur kan opgehaald worden, halen we altijd als 5de op. 

En ik zit ook met een kind, die de hele tijd aandacht vraagt aan iedereen, en iedereen heeft gewoon last van haar. Ook als we er iets van zeggen, blijft ze door gaan. 

En dat kind heeft aan het einde van vorig schooljaar mij en andere kinderen uitgescholden als kanker kinderen en kut kinderen in het Duits ook nog eens. 

De buschauffeur zei ook nog helemaal niks. 

Ze moet elke dag mee, zelfs haar ouders vinden haar ook irritant en iedereen op school vindt haar irritant. 

Dus ik ben echt benieuwd! 

Hopelijk komt de oplossing zo snel mogelijk van de minister van Onderwijs. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer