Skip to main content
Vraag

kan iemand me helpen met een berichtje schrijven?

• February 11, 2025
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi ik ben Zeepsopje en het gaat niet zo goed, ik ben elke dag erg moe, hele erge heimwee, heel veel piekeren en ik voel me ook vaak erg eenzaam (hoewel ik wel vrienden heb)

ik wou dus vandaag meg iemand van school praten (the head of year nine)  ik begin hem te vertrouwen en ik vond het fijn toen hij me voor het eerst vroeg aan mij voor een gesprekje, vond ik het fijn om met hem te praten. Hij begreep me goed.

Nu wil ik dus met hem praten over de problemen waar ik nu tegen aan loop, want ik heb het gevoel dat het niet zo goed gaat en ik word ook steeds sombereder (kan komen door het slecht slapen) maar ik durf niet om zelf naar hem toe te gaan, dan ga ik trillende, knikkende knieën. (Kortom erg nerveus) met mijn well being tutor (is een soort mentor) niet van mezelf, maar van mijn klas, dus hij is voor iedereen. Ik vertrouw hem nog niet echt helemaal.

Maar goed nu naar the head of year nine, ik wil dus nu een berichtje schrijven om te vragen om met hem te praten, maar ik weet niet echt hoe ik dat moet gaan schrijven en het moet dus in het engels, niet dat engels heel moeilijk is. Maar kunnen jullie helpen, alsjeblieft?

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 11, 2025

Hey! Ik denk dat je gewoon een kort en vriendelijk berichtje kunt maken. Oefen het eens hier! 😊 Want jij weet zelf het beste wat je er in ieder geval in wilt hebben staan.  Iets van “can you spare a moment for me? I’wanted to ask you a question………...” . Als hij die functie heeft zal ie dat zeker niet raar vinden :)

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 13, 2025

Het is gelukt om vandaag naar hem toe te gaan, zonder mijn vriendin (laten we haar Anna noemen) zonder Anna was dat echt niet gelukt