Vraag

kamp

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

Badge
Hey!

ik ga binnenkort op kamp met de 1e klas, maar nu durf ik eigenlijk niet omdat ik nog met knuffeldoekjes, & een fopspeen slaapšŸ˜¢
ik slaap met mijn mentrix & 2 vriendinnen op een kamer, nu ben ik bang dat hun mij gaan uitlachen
wat moet ik doen?
Moet ik gaan of niet?

3 reacties

niet gaan het word je allergrootste nachtmerrie als je twijfelt gwn niet gaan
Ik weet zeker dat er een reden is waarom je nog doekjes en een fopspeen gebruikt. Misschien is het wel om stress te onderdrukken of gewoon omdat je dat prettig vindt.

Ik ga een beetje cru moeten zijn, maar een vriendin je uitlacht om iets wat gewoon bij jou hoort als persoon, dan is het geen goede vriendin. Echte vrienden accepteren je zoals je bent, en niet zoals zij vinden dat je zou moeten zijn.

Persoonlijk heb ik een hele slechte band met mijn mentor, maar over het algemeen zijn mentoren redelijk betrouwbaar en zullen ze je niet uitlachen omdat je nog een speen gebruikt.

Kortom; ik zou gewoon gaan als ik jou was. Het is misschien even eng, maar je zult vanzelf zien dat het wel meevalt. Ik snap zeker dat je er nerveus voor bent, maar het is beter als je wel gaat. Hoe moet het anders als je over een jaar of over twee jaar met iemand op vakantie/op kamp gaat? Dan wordt het niet makkelijker (misschien wel moeilijker).
Ik zit in de 3de klas en slaap daar ook nog gewoon mee. Als ze echte vriendinnen zijn lachen ze je niet uit.

Reageer