Vraag

kader of hetzelfde niveau blijven

  • 10 December 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 14 en ik zit in 3TL.

ik heb heel veel moeite met leren waardoor ik veel onvoldoendes heb. vaak als ik naar mijn kamer ga zeg ik dat ik huiswerk ga maken. maar dan game ik vaak. ik kan er niks aan doen, want ik heb gewoon geen positieve energie ervoor. mijn moeder is er dus achter dat ik nooit naar boven ga om huiswerk te maken en zei dus dat als ik naar een lager niveau wil dat ik dat moet zeggen. het ding is dus dat ik graag kinderarts wil worden en ik daarvoor 1 niveau omhoog moet. maar ik heb echt heel veel stress en ik zit in een depressie.

weet iemand wat ik moet doen?


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi,

Kan je misschien je motivatie zoeken in kinderarts te worden je hoeft geen niveau omhoog direct je kan later ook nog een hoger niveau gaan doen als je geslaagd bent. En bied jouw school huiswerk begeleiding aan? Het klinkt echt heel vervelend maar het kan wel helpen beter te leren en hogere cijfers te halen

Heb je iemand om over je depressie te praten je kan altijd,et de KinderTelefoon bellen/chatten, maar probeer er over te praten dat helpt misschien kan je naar een vertrouwenspersoon gaan.ย 

Hoop dat het snel beter gaat groeten @SadLightbulbย 

Reageer