Skip to main content

Hi,

Ik heb even antwoord nodig van een ‘’populaire’’ jongen. Het liefst een fanatieke sporter. 

Ik krijg dus tijdens gym zoveel haat als ik iets verkeerds doe zoals: bal niet vangen, bal scheef gooien, langzaam rennen etc. Waarom doen ze zo agressief? Ze doen echt alsof ik hun leven verpest. Ze zeggen dingen zoals: bro val dood, (naam) is echt slecht, ik hoop dat ik (naam) niet in mijn groepje krijg en andere dingen die waarschijnlijk verwijderd zouden worden als ik het hier schrijf. Waarom doen ze dit?

Maar waarom doen ze dit alleen bij lelijke meiden zoals ik? Als een mooie meid iets verkeerds doet, vinden ze het schattig (ook als het expres is). 

Ik zou graag tips willen van hoe ik hiermee moet omgaan, of als iemand vanuit hun perspectief wilt vertellen waarom het nodig is om iemand de dood te wensen voor niet een bal kunnen vangen.

Meestal zijn wij heel erg fanatiek en willen we graag winnen van andere jongens en de meeste jongens zijn aardig tegen knapee meiden omdat ze dan denken dat ze meer kans maken

Ik ben trouwens een jonge die erg fanatiek is en goed is in sport

Besteed geen aandacht aan deze mensen. Ze proberen zich gewoon te laten gelden ten koste van jou. 

Hey!  Nou ik snap ze ook niet hoor. Ik hou van sport, doe het graag maar zo fanatiek als die lui ben ik niet, iig niet op school. Bij voetbal en judo ben ik wel wat fanatieker omdat dat de sporten zijn waar ik voor kies. Maar om nou bij de gymles te doen alsof de wereld vergaat bij een kleine fout of als iets gewoon niet lukt vind ik echt belachelijk.  Weet je, zulke jongens maken jou dus alleen maar  aan het twijfelen over je zelf en met hun gedrag zorgen ze dat anderen zich rot voelen. Ik snap trouwens ook niet dat een docent dit laat gebeuren. Ik weet zeker dat mijn gym lerares dat niet tolereert. Dan wordt zo'n jongen zelf door haar wel even voor gek gezet denk ik. En hij krijgt straf. terecht. Ik denk dat mensen zo doen om hun eigen tekortkomingen te negeren ofzo. Want bij andere vakken zullen ze vast en zeker lang niet de beste zijn.  Ik ben zelf een jongen maar ik heb geen vrienden die zo doen, gelukkig. Ik hoop dat je er via de docent iets mee kunt! En hey, je moet jezelf niet lelijk noemen !! 😘  Voor mij is serieus niemand lelijk en dat meen ik echt!

Liefs Tover xxx

Hey @4n0n13m n,

Noem jezelf niet lelijk, dat ben je echt niet ( niemand trouwens)! Dat er net wordt gedaan alsof de hele wereld instort herken ik wel, bij mij tijdens gym was het precies hetzelfde... Ik bleef ook vaak als enige over, maar wanneer je laat zien wat je kunt zeggen ze oppeens dat ze blij met je zijn... Als ik jou was zou ik me niks van zulke personen aantrekken, en ja dat is lastig als ze domme opmerkingingen naar je hoofd gooien, maar laat ze maar zien wat je kunt! Dan kijken ze wel op...😒 en als ze iemand de dood wensen, zegt het meestal al wel genoeg hoe laf ze zelf eigenlijk zijn! Jij verpest hun leven niet, ze verpesten alleen maar hun eigen leven!

Pak ze maar terug en laat ze maar zien wat je allemaal in huis hebt, dan zullen ze snel inzien dat je daar niet fanatiek voor hoeft te zijn!

Groetjes en liefs van mij ❤️💪

Hoi hoi, ik ben het helemaal met de anderen eens. Dat wilde fanatieke is  vaak ook een uitlaatklep zeg maar, om energie kwijt te raken en even lekker gek te doen. Ik had dat zelf in groep 8 en de brugklas ook best veel. Van dat stil zitten en opletten in andere lessen werd ik een behoorlijk energie bommetje en dat kwam er dan in de gymles uit, tot soms echt onbezonnen hard rennen en de touwen in en dat soort dingen, soms echt te wild ( ik eindigde wel eens voor straf in de hoek ;p) . Maar dan wel op een te vrolijke manier zeg maar.Ik vind wat jij beschrijft van die jongens echt wel respectloos en ook té fanatiek, zeker om het zo af te reageren op een ander.. Het zó erg vinden dat iets niet helemaal gaat zoals ze willen en dan zo overtrokken reageren, dat is wel heel maf.  Ik denk dat wat de anderen zeggen wel goed is, geef dit aan bij je docent zodat zij/hij er rekening mee kan houden. En misschien die jongens aan het begin van de les even lekker laten uitrazen en goed moe laten worden, dan zijn ze vast ook minder fanatiek, en hun een beetje respect bij brengen (streng aanpakken mag best) zodat ze in ieder geval niet hun mede leerlingen benadelen want dat is nergens voor nodig. En ik ben het ook eens met de anderen, alsjeblieft laat je niet aanpraten dat je lelijk bent! Goed wat @Tover01  en @Tinkerbell  daar ook over zeggen !😘

Groetjes liefs Tartan X

Heyyy 

Ik begrijp je echt er zitten ook zeker een paar van die jongens in mijn klas.

Ze hebben het dan niet over mooie meiden maar ze denken wel dat ze "skibidi rizz" hebben 

Of hoe ze het ook noemen

Ook doen vooral de meeste mannelijke gymdocenten veel met bal- sporten ifzo dus zegmaar trefbal of voetbal en weinig variatie in de lessen.

Daarom zijn ze wss ook fanatiek omdat dat hun sport is en ze er zo genaamd heel goed in zijn

Groetjes

L

Reageer