Skip to main content
Vraag

jongens met hun broek laag

• April 27, 2025
  • 9 reacties
  • 226 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb bij mij op school heel veel jongens die hún pyjamabroek onder hun broek dragen vat vinden jullie daar van

9 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 27, 2025

Hey, dat vind ik bijzonder en het lijkt me niet fijn zitten. Ik zou het gevoel hebben dat ik nog steeds niet echt aan mn dag begonnen ben ofzo. En het lijkt me ook veel te warm. Liefs Tover xxx

• April 27, 2025

Beetje raar, maar ja, je hebt elke week wel een nieuwe trend

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 27, 2025

De broek waarmee ze slapen of doen ze bij het aankleden een andere pyjamabroek aan, in plaats van een onderbroek?  Hoe dan ook, het is een beetje gek.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 27, 2025

De broek waarmee ze slapen of doen ze bij het aankleden een andere pyjamabroek aan, in plaats van een onderbroek?  Hoe dan ook, het is een beetje gek.

Jaa als ze zich aankleden doen ze zo’n fleece pyjamabroek aan in plaats van een onderbroek en met gym sporten  ze dan in hún pyjamabroek 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 27, 2025

Waarom zou je je pyjama aanhouden en daar je normale kleding overheen doen? Lijkt me raar

Groetjes Lupus

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 18, 2025

Vind het maar niks draag gewoon een riem zo maak je alleen maar je broek kapot

Coco
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 27, 2025

Dat klinkt grappig. Als je een slaapbroek in je broek draagt, is het niet erg om te lopen? De grappigste keer in onze klas was dat er een jongen was met een vest zonder mouwen binnen en buiten in een winteruniform.

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 6, 2025

Bij mij op school, middelbare school is dat ook zo,, ik vind het wel raar, eigenlijk negeer ik hun of ik zeg, trek je broek omhoog.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 12, 2026

Kan nu wel lekker zitten nu het wat kouder is snap ik dat wel ja. Heb zelf afgelopen dat ook een keer gedaan naar school toe