Skip to main content
Vraag

jongens help me

• May 24, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik vind een jongen leuk op school en ik weet niet of hij mij leuk vind misschien wel maar 

Ik heb tips en advies nodig voor van de jongens!! (K ben een meisje)

op school als we elkaar zien kijkt ie altijd en daarna kijkt ie weg wanneer ik terug kijk we hebben altijd oogcontact ik zag hem zelfs me lichaam scannen.…

Als ie me voor bij loopt blijft ie lopen en gaat ie niet opzij en dan komen we tegen elkaar aan... 

Mijn vriendinnen heb mijn nummer gegeven en videos van mij gestuurd maar ik hoor nog steeds niks van hem is ie verlegen ben ik zijn type niet? 

Ik was ook bij mijn kluisje en ik keek hem aan hij keek en toen durfen we alle 2 niet meer tekijken toen ging ik naar de spiegel kijke en had een legging aan me vriendin zei dat hij heel lang naar me billen keek ik heb ze wel gewoon maar anyways ik keek vanuit de spiegel maar hem hij keek naar mij en toen keek ie weg dus k draaide me hoofd en hij durfde ni meer tekijken

Ik heb ookal een keer gedroomd over hem...

Maar boys maak ik een kans? 

1 reactie

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+5

Hey! 

Jongen hier: als je het zo beschrijft lijkt het mij duidelijk dat hij een oogje op je heeft. Maar de enige manier om het zeker te weten is door het hem te vragen.

Veel succes en liefs!