Hoiii allemaal,ik heb een korte vraag. Namelijk is er iemand die ook niet naar school gaat en thuis blijft vanwege psychische problemen?
Hii
Ik ga nu niet naar school vanwege mijn depressieve en mentale problemen dus je bent niet de enige die thuis zit. Ik ben wel ingeschreven voor speciaal onderwijs omdat ik gewoon niet lekker doorkom op een normale school en veel problemen had. Sta nu op een wachtlijst dus dat kan nog even duren helaas.
Groetjess en liefs van ItsJustMe <3
hoi
ja ik ga op dit moment niet naar school omdat ik het niet trek. op dit moment bijna 9 weken. eerst door een stage die teveel was en daarom niet door ging daarna had ik vakantie. na de vakantie heb ik het twee dagen geprobeerd maar toen ben ik helemaal ingestort en zit ik redelijk diep in een depressie en moet ik waarschijnlijk het huis uit om op te knappen. dus je bent niet de enigste nee.
groetjes mij
Ik zit gewoon op school, maar ik vind het helemaal niet erg als je thuis zit verwege je problemen/depressie/iets anders. Ik bedoel, je kunt er vrij weinig aan doen
Groetjes mij
hoi
ik ga ook niet naar school maar dat komt door dat ik me onfijlig voel op school en van mijn vader mag ik niet naar een anderen school dat vind ik stom het mag niet omdat ik dan zogenaamd ook niet naar school ga maar dat is niet waar ik vind hem echt gemeen
Hey
Jazeker zijn die er. Ik was het zelf ook, nu ga ik wel weer naar school, maar ik ken best wel een paar mensen die nog steeds niet naar school gaan door bijvoorbeeld depressie. Dus dat is helemaal niet zo gek.
Groetjes,
TheMusicDude
Hoi, ik ben op het moment ook een tijd thuis vanwege depressiviteit gecombineerd met angststoornis. Het broeide al een tijdje en het besef bij mij begon na een veel te overdreven huilbui nadat ik op school even op de gang moest staan om af te koelen. Ik was daar voor veel te druk geweest voor mijn doen en hinderlijk aan het door praten. Ik had zoiets al eens eerder gehad maar deze keer merkte ik het aan de late kant. Tijdens de straf begin ik het volgens mij te realiseren dat het weer verkeerd ging met mij en kreeg ik een huilbui, en mijn vriendin merkte dat na de tijd, en daarna thuis helemaal soort van paniekerig. De rest van mn verhaal staat wel in mijn topic "stand van zaken”. Het is ook een reden dat iik niet zo heel vaak op het forum kan zijn nu. Maar in ieder geval ja er zijn zeker ook mensen die thuis zijn. Ik houd school wel bij trouwens, dankzij streamen en mee kijken (via mn vriendin bv) en alle stof thuis doen. Soms moeilijk maar lukt wel. Hoe gaat het jou dan? :)
Groetjes liefs Tartan X
Hii,
Ik ga op het moment ook niet meer naar school, door depressie en ander gedoe... Verder heb ik ook geen contact met school en ook niet echt schoolwerk, loop wel enorm achter maar op het moment lukt het niet meer...
Doeidoeii
hoi ik vind het super gemeen maar mijn vader zecht dat als ik naar een anderen school ga dat ik dan na 2 maanden weer thius blijf zoo te zie heeft hij (super veel vertrouwen in mij)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.