Vraag

In klas zitte met iemand waarmee je ruzie hebt

  • 23 August 2018
  • 12 reacties
  • 407 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb hulp nodig ik heb dus met een meisje ruzie en ik spreek al de hele vakantie niet degene maar het is dus bijna school en ik kan niet op haar kijken ik vind haar vies en wij zitten dus samen in klas wat moet ik doen help me

12 reacties

Negeer haar
Gewoon doen alsof ze er niet is. Of zoals hierboven^ negeer haar gewoon. Doe ik ook met sommige people uit me klas

^
Future
heyo,
gelukkig bestaat een klas uit meer dan 2 mensen, er zullen vast andere mensen in je klas zijn waarmee jij kan omgaan en praten. dan heb je geen last van haar en maakt het helemaal niet uit dat jullie ruzie hebben.
wat je ook kan doen is je mentor even inlichten dat jullie ruzie hebben of niet met elkaar kunnen omgaan zodat jouw mentor dan rekening ermee kan houden dat jullie geen team opdrachten met zijn 2en moeten doen

Ronald
Ik volg namelijk een bepaalde richting en die richting bestaat uit 2 groepen de ene groep doet dat en de andere dat nou was dat zo dat ik vorige jaar ook met haar in groep was en onze mentor vond ons echt een top team zij vond ons zoo goed en nu ben ik bang dat zij ons weer samen zet
Hmm, als ik vragen mag hoelang en waarover gaat de ruzie? Gaat de ruzie ooit over? Kan je met haar hierover praten anders?
Ik haat haar ik kan niet eens op haar kijken het gaat echt iets stoms maar ik spreek al 2 maanden niet met haar en zij is heel vals ook tegen iemand anders zij roddelt hanze tijd en zij maakt verschillen tussen mij en mijn andere vriendin zij komt bij mij zij spreekt over haar dan zij gaat bij haar zij spreekt over mij en dat is mij zoo beu ik ben er gewoon klaar mee en nog paar andere dingens maar ben te lui om zoveel te typen
Maakt niet uit dat je lui ben, ben ik soms ook, wat vinden jouw vriendinnen hiervan?
De meeste vinden dat ik gelijk heb maar 1tje is bang van haar denk ik dus zij blijft aan haar kant ookal zij ook over haar slecht spreekt maar geeft niet ik heb hen niet nodig zij geven mij alleen maar onzekerheid en stres
Beste annoniem245,
Ik kan je even niet helpen door persoonlijke redenen, ik hoop dat iemand anders je kan helpen
Hoi

Je zit met iemand in de klas waarmee je ruzie hebt. Voor zover ik het begrijp, lijkt het voor jullie lastig om in een straal van twee meter bij elkaar te zijn. Het lijkt me handig om haar een berichtje te sturen met bv. 'Binnenkort weer school. Vind je het ok als we elkaar een beetje uit de weg gaan, om ruzies te vermijden?'

Zoals @Ronald2001 zei, kan het nuttig zijn om je mentor in te lichten. Relaties tussen personen veranderen. Dat begrijpt jullie mentor vast ook. Als jullie mentor dit op voorhand weet, kan ze er rekening mee houden.

Groetjes
Kenshin
Maar ik denk dat mijn leerkracht het vervolgens ook tegen haar gaat zeggen en daar zit ik niet op te Wachten weet discussie enzo
Je zou eerst met haar kunnen meedelen dat je je mentor gaat inlichten, om ruzies te vermijden. Op die manier weet ze het van jou, en niet van je mentor.

Reageer