Beantwoord

In formele kleding naar school

  • 13 January 2019
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mijn naam is James.
Ik hou ervan om in formele kleding te lopen (blouse, stropdas, jasje).
Buiten school die ik dit altijd en het is echt mijn stijl ik wordt er gelukkig van en bovendien ziet het er goed uit.
Maar mijn vraag is, zal ik het ook naar school aandoen, ik ben namelijk heel onzeker en ik weet niet wat ik het beste kan doen, zal ik het een keer proberen.
Met vriendelijke groet James
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2019, 21:43

Bekijk origineel

3 reacties

haii,

Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik kan daar eigenlijk niks over zeggen.
Kledingstijl is iets heel persoonlijks, dus als formele kleding dragen hoort bij wie jij bent moet je dat gewoon doen!
Je kan het altijd een dag aandoen naar school, stel je voelt je je er dan toch niet zo happy in, weetje dat ook weer. Je zult dingen nooit weten als je ze niet probeert. Dus ga ervoor is mijn mening

liefs,
Xxjee
Hey,

doe het lekker aan naar school. Wat houd je tegen? Jij wordt er gelukkig van, dat is voor jou toch het belangrijkst. Ik vind altijd dat je moet doen waar je zelf gelukkig van wordt, zolang andere er geen last van hebben. Wie kan hier nou weer last van hebben? Doe het lekker aan naar school. Als je het niet probeert weet je noot wat andere er van vinden (niet geschoten is altijd mis).

Er zijn een aantal kinderen in mijn leerjaar doen ook wel eens in pak naar school gaan en daar heeft niemand iets tegen. Het geeft voor hun juist alleen maar voordelen, mensen gaan voor hun opzij op de gang en worden veel sneller serieus genomen.


Groetjes,
Badge +5
Wauw!! Ik vind dat zo mooi staan bij jongens!! Mooi gekleed, mooie schoenen en aandacht aan hun haar gegeven... Ik hou daar zo van!!

Reageer