Skip to main content
Vraag

Ik zit in een twee strijd... Hebben jullie ideeën?

• June 13, 2025
  • 14 reacties
  • 220 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Ik ben net terug van kamp, maar er is iets gebeurt en ik weet niet wat ik moet doen. In mijn vriendengroepje (6 mensen allemaal jongens, M, T, S, A, K en ik). Er was wat gedoe, dus A vroeg K 'wil je nog wel vrienden zijn?' en K zei 'weet ik niet' en nu wilt mijn vriendengroepje helemaal niks meer met K doen, maar ik vind hem nog wel aardig. 

Maar ik ben bang dat als ik met hem blijf omgaan, ik ook uit het vriendengroepje gegooid word en dan niemand meer heb. 

Ik wil hem graag helpen, maar ook bij mijn vriendengroepje blijven, wat moet ik doen? Hij heeft ook veel gehuild dus ik heb ook wel medelijden met hem 

14 reacties

• June 14, 2025

Heyy lieve ​@Lupus ,

ah wat rot😔❤ Ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jou het beste voelt, als jij nog contact met hem wil moet je dat gewoon doen hoor❤❤ 

Veel liefs❤

Forum|alt.badge.img
  • June 14, 2025

Je zou ook aan je vrienden kunnen vragen wat ze zo erg vinden aan K (miss helpt dat) en je kan miss privé met K appen en je situatie uitleggen 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 15, 2025

Heyy lieve ​@Lupus ,

ah wat rot😔❤ Ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jou het beste voelt, als jij nog contact met hem wil moet je dat gewoon doen hoor❤❤ 

Veel liefs❤

@Cantaloupe , ik moet nog kijken hoe het loopt morgen (maandag) op school. Dat is voor het eerst dat we weer met de hele klas samen zijn op school

Je zou ook aan je vrienden kunnen vragen wat ze zo erg vinden aan K (miss helpt dat) en je kan miss privé met K appen en je situatie uitleggen 

@Mops , K deed wat dingen wat A niet zo leuk vind, dus toen vroeg A dus of hij nog vrienden wilt zijn. En een weet ik niet is in die situatie eigenlijk gewoon een nee

Groetjes Lupus

• June 18, 2025

Heyy lieve ​@Lupus ,

hoe ging het toen je weer op school was? ❤

Veel liefs🤗❤

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 18, 2025

@Cantaloupe , het was raar vandaag. Hij liep ineens weer met ons, maar ik kijk nog even hoe het loopt 

Groetjes Lupus

• June 24, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

hoe gaat het nu?❤

Veel liefs🤗

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 27, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

hoe gaat het nu?❤

Veel liefs🤗

@Cantaloupe , sorry dat ik zo laat reageer. Hij is wel echt uit ons vrienden groepje gestapt, maar is nu vrienden met bijna elk meisje uit de klas (11 jongens 17 meisjes). Sinds die ruzie lijkt hij ook verdrietiger, hij is "aggressief" naar mij, maar als hij denkt dat niemand hem ziet, kijkt hij verdrietiger, misschien wel depressiefer. Ik wil hem wel helpen door aardig proberen te zijn, maar als hij zo agressief blijf gaat dat lastig 

Groetjes Lupus

• June 27, 2025

Hoi lieve ​@Lupus ,

ah wat naar zeg😔❤

Hmm heb je een idee waarom hij dat doet? Misschien kun je een een brief voor hem schrijven waar je uitlegt dat je graag aardig tegen hem wilt zijn, maar dat nu niet goed lukt door hoe hij reageert en vraagt wat er is (als je dat nog niet weet natuurlijk)? ❤

Geeft niks hoor dat je later reageert!😊

Veel liefs ❤

• June 27, 2025

.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi ​@Lupus  ik vind het idee van ​@Cantaloupe  heel goed en verder wil ik je even steun geven. En zeggen dat je een lieve jongen bent die aan andere kinderen denkt en dat is heel goed! 

Groetjes Tjempie xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 28, 2025

@Cantaloupe ,

Dat komt denk ik omdat ik ook deel ben van het vriendengroepje, dus hij haat mij niet specifiek, maar het vriendengroepje denk ik

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • June 30, 2025

Hey ​@Lupus 

Is er nog iets gebeurd?

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 2, 2025

@Mops , nog steeds hetzelfde eigenlijk. Hij doet nu wel echt vervelend. Zeg maar pest vervelend. Ik kan het wel aan, maar ik ga nu niet perce meer extra aardig voor hem zijn. Uiteraard blijf ik aardig, maar ik ga niet mijn best meer doen als hij zo blijft doen.

groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Hallo ​@Lupus  Is het weer goed gekomen tussen joouw vrienden groep en, K.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 15, 2025

Hallo ​@Lupus  Is het weer goed gekomen tussen joouw vrienden groep en, K.

Hoi hoi ​@miarabel457 , leuk dat je het vraagt! Mijn nieuwe vriendengroepje en een paar een andere kinderen, waaronder K, zitten bij elkaar. T, M en A zijn dus nu alleen, maar toen kreeg A ruzie met ze, het is nu wel weer goed maar T zit nu bij ons

Groetjes Lupus