Skip to main content
Vraag

ik word gek van school

• May 14, 2025
  • 6 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi,

Ik word echt gek van school, ik heb echt heel veel toetsen, deze week 5 en volgende week ook. En dan ook nog heel veel opdrachten die af moeten zijn. Ik hou het gewoon niet meer bij. Ik leer mu vaak tot 10/11 uur ‘s avonds. Hoe kan ik het wel bijhouden?

6 reacties

• 0 reacties
  • May 16, 2025

Wie niet…

Tsja… het moet. Wentel jezelf niet teveel on in deze ellendige gedachten en ga gewoon door.
School sucks anyway

• 0 reacties
  • May 16, 2025

Hoi 

Precies om die redenen ben ik een niveau gezakt 😅

Maar mieschien is dan voor jou een oplossing niet alles willen doen. Het is niet erg om af en toe iets niet af te hebben 

Groetjes badeend 

• 0 reacties
  • May 18, 2025

Ja je kan altijd een niveau lager, zo erg is dat niet. En het risico iets niet maken is ook overleefbaar.

Je moet ook wel vrije tijd overhouden. Heb je ook last van afleidingen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • May 18, 2025

Zorg dat je een fijne manier hebt om te leren, en vergeet niet dat soms iets anders doen echt niet erg is en soms zelfs kan helpen! Hiermee maak je je hoofd leeg en heb je ruimte voor andere dingen.

Praat erover! Dit gaat echt helpen. Doe dit wel met iemand die je vertrouwd

• 0 reacties
  • May 18, 2025

Een soort planning maken van je huiswerk helpt ook. In stukjes die te doen zijn en dan jezelf beloningen geven (maar alleen als je iets echt af hebt !) zoals een loopje, wat drinken of een snoepje/koekje.

Wat misschien het beste helpt: je mobiel beneden laten en die mag je van jezelf dan pas na een uur huisw maken ofzo. Internet enzo en mobiel is vast de grootste afleider

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties
  • August 7, 2025

Ik denk dat het alleen nog maar meer word