ik ben 16 en zit 5 havo, ik word elke wiskunde les eruit gestuurd door mijn gestoorde wiskunde docent. De ene keer omdat ik n klein beetje teken in me schrift en de andere keer omdat ik gewoon een klein niet storende woordgrap maakte. ik word r helemaal gek van.
Je wordt er telkens uitgestuurd.
Je weet ook waarom.
Je maakt het zelf kleiner door te zeggen dat het niks voorstelt en daarom zie je geen reden om iets te veranderen.
Eén van deze zinnen beschrijft je probleem en het is niet de eerste of de tweede.
Klinkt niet fijn! Kan je er bij een docent van je school terecht of een soort zorgdocent ofzo? Al is het maar om je hart te luchten.
Liefs
Anoniem789
Hey! Ik heb ook zo'n tijd gehad, in groep 7 en een stukje gr 8. Heel vaak op de gang of naast het bord staan voor straf omdat de juf en de klas last van me had. Dat was in mijn geval ook wel zo dus ik heb dat zelf verandert nadat ik weer eens voor schut ging. Maar ik was ook echt lastig. Wat jij beschrijft van wat jij " verkeerd" doet vind ik nog wel mee vallen. Zo lastig lijk je me niet. Misschien pikt ie jou er uit ofzo. Dus ik denk toch dat er misschien niks anders op zit dan maar gewoon helemaal niks meer doen waar die docent 'last' van kan hebben. Ik heb destijds een knop om gezet en vanaf toen echt ook helemaal niks meer uitgehaald of zonder toestemming geluid gemaakt. En netjes zijn tegen haar. Misschien is dat voor jou ook het verstandigste, ook al doe je niet zo veel geks. Denk maar zo, die les gaat wel voorbij en jij kunt het wel, die tijd door komen met rustig blijven en stil zijn. Heb je ook geen gedoe meer. Als ik het kon kun jij het ook
Liefs, Tover xxx
Hallo,
Doe dat gewoon niet. Sommige docenten zijn er heel vervelend over en gaan dan zo doen. Gewoon opletten en je opdrachten maken. Klinkt saai, maar bespaart je nablijven.
Groetjes,
justGhast
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.