Vraag

Ik weet het niet meer...

  • 14 June 2017
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 14 en zit in de de 2e ik word al een tijdje een soort van lastig gevallen door een docent hij zit vaak aan me bijv net iets onder men oksels of vrijft over men rug of schouders en gaat tegen me aan staan hij raakte ook al een keer men kont aan ik ben altijd heel blij enzo maar als er zoiets gebeurd word ik echt sachi en krijg ik altijd op men kop van leeraren ik ben het ect zat heeft iemand tips ?
Groetje Anoniempje14xx

6 reacties

We gingen ook een keer met een busje ergens heen toen vroeg die of ik naast hem kwam zitten toen vreef die over men rug ik zei nee hij xie o jammer leek me wel heel leuk met jou en toen moest het toch en ging die allemaal met zen Hand heel ducht bij me
Als hij te ver gaat in zijn contact met jou moet je per direct iemand inschakelen, zoals je ouders, je mentor of een vertrouwenspersoon op je school. Als hij seksueel contact met je zoekt gaat hij zijn boekje ver te buiten.
Of politie als het niet stopt
Per direct en echt per direct iemand inschakelen, wat Remco zegt! En ook echt doen
!!!! Zulke dingen moet je echt niet voor je houden echt niet! Gelijk inschakelen wat dit mag echt niet verder gebeuren...
En zeg gewoon vriendelijk dat je niet aangeraakt wilt worden het is trouwens JOU lichaam!
Per direct en echt per direct iemand inschakelen, wat Remco zegt! En ook echt doen
!!!! Zulke dingen moet je echt niet voor je houden echt niet! Gelijk inschakelen wat dit mag echt niet verder gebeuren...
En zeg gewoon vriendelijk dat je niet aangeraakt wilt worden het is trouwens JOU lichaam!

Wowowow niet zo veel uitroeptekens man, maar ik zou er inderdaad met een vertrouwenspersoon of je ouders of de teamleider erover praten. Die kunnen je helpen, want dit is vreemd.

Succes,
Tim
Ik zou je graag willen vragen om contact met me te maken, kan je helpen. Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6.

Reageer