ik voel me buitengesloten door mijn beste vriendin

  • 30 May 2023
  • 9 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik zit in de eerste klas en mijn beste vriendin heeft 2 nieuwe vriendinnen gemaakt dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg! Maar, mijn beste vriendin heeft een groepje gemaakt met bijnamen voor de klas en haar twee vriendinnen zitten erin maar ik niet en ik mag er niet bij (btw haar vriendinnen mogen mij en vinden mij ook echt aardig alleen zonder mijn beste vriendin gaan hun meer samen om met elkaar dan met mij) ik voel me hierdoor wat buitengesloten want eerst ging er een vriendin in en ik vroeg of ik erbij kon en toen zei ze nee alleen nu is die andere vriendin in het groepje! En ik niet! 
 

zou ik mijn gevoel vertellen aan haar want ik voel me echt wat erbuiten. Ik vraag niet persee om advies maar ik wil er met iemand over willen praten.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het gewoon tegen je beste vriendin zeggen

Reputatie 4
Badge +2

Hii

Ik zou er met haar over praten. Als ze een echte vriendin was zou ze jou niet moeten buitensluiten. Als je er met haar over praat en dan kan je zien hoe ze reageert. Als die andere meisjes wel aardig doen Kan je ook proberen meer met hun te kletsen. Miss vind je ze nog wel leuker. Het kan ook zijn dat je beste vriendin niet doorheeft dat ze je buitensluit miss.

Xx

ik heb ook zo iets mee gemaakt met mijn ex-bsf. mijn ex-bsf heeft mij verlaten terwijl ik haar zou moeten hebben verlaten maar ik vond de leuke momenten belangrijker dan haar toxic gedrag. zij heeft twee vriendinnen waar ik ook vrienden mee ben maar ze had altijd van die dagen waar ze mij gwn liet zitten en heel vaak ging doen en de hele tijd met hun 2 ging hangen. later kwam ze dan weer terug en zei ze dat ik ook vaag deed en dat het mijn schuld was. later verteld ze dan zo’n verhaal dat het gewoon onze eigenschappen zijn die soms botsen. nu heeft ze weer laten zitten maar heeft ze het officieel gemaakt met een heel bericht. je moet er gewoon over praten met haar. en als ze boos word op jou dan weet je dat je haar en dit gedoe niet waard bent. zorg dat jij de gene bent die haar als eerst aanspreekt en niet andersom want jij hebt een goede reden. 

Reputatie 6
Badge +5

Als ze echt je beste vriendin is, kan je dit gewoon aan haar vertellen. Misschien heeft ze niet in de gaten wat er aan de hand is en wat het met je doet. Anders zou je ook via die andere twee meiden in het groepje kunnen proberen te komen, als zij je echt aardig vinden…

En anders zoek je gewoon nieuwe vrienden. Je zit nog maar in de eerste, je hebt nog heel wat middelbare schooljaren voor je, dus tijd zat om nieuwe mensen te leren kennen. Soms zijn mensen die jouw buitensluiten je tijd niet waard, dan zoek je gewoon iemand anders.

Dit kan jij, groetjes xxx

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor jullie hulp!!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb erover gepraat ik mag bij het groepje! En ze zei sorry :))

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Nog even een update! 
Ja ik word soms nog een beetje buitengesloten vooral met lopen door gangen maar dat is echt niks vergeleken met de eerste maand vooral. Ik wordt veel meer bij dingen betrokken en het is heel erg gezellig! Bedankt voor de tips! :)

Reputatie 3
Badge

mooi dat het nu minder is maar ik had dit ook ooit en toen deden ze weer een tijdje goed en daarna niet meer en ik had gwn heel veel tijd besteed aan hun en uiteindelijk kon ik er toch niet bij dus als ze echt gemeen ouzo beginnen te doen dan zou ik niet je tijd eraan verspillen en met iemand anders praten want trust me het is het niet waard.

Reputatie 3
Badge +1

mooi dat het nu minder is maar ik had dit ook ooit en toen deden ze weer een tijdje goed en daarna niet meer en ik had gwn heel veel tijd besteed aan hun en uiteindelijk kon ik er toch niet bij dus als ze echt gemeen ouzo beginnen te doen dan zou ik niet je tijd eraan verspillen en met iemand anders praten want trust me het is het niet waard.

Ja hun gaan dus nu zonder mij met nog vrienden van hun naar een pretpark. Niet m'n tijd waard anymore. Ik ga nog wel aardig doen maar niet echt mn best doen. Wat zijn meiden eigenlijk hard

Reageer