Skip to main content

Hoi hoi! Dit is mijn eerste topic hier. Oké, ik ben dus sinds kort begonnen aan de middelbare school en heb al vriendinnen. Ik schaam me alleen wel omdat ik te snel bloos, maakt niet uit of ik een beetje foundation op doe of niet, die rode wangen komen steeds maar weer. En ik heb spijt van mijn eerste indruk op mijn klasgenoten en docenten, want ik lach echt veel, wat ook weer zorgt voor rode wangen. Heeft iemand tips?? Zou heel fijn zijn, dankjewell🩷

Heyy,

Je hoeft je hier echt niet voor te schamen hoor want er is niks mis met blozen en rode wangen krijgen! Waarschijnlijk let niemand daar op je kan er niks aan doen en dat geeft echt niet een rare eerste indruk. Ook met dat lachen is niks mis en het is juist fijn dat je het naar je zin hebt en ik weet zeker dat niemand zich daar aan heeft geërgerd hoor! Maak je geen zorgen! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Aan dat blozen kun je niks doen. Is allemaal genetisch bepaald en zo. Het is ook niks om je voor te schamen hoor. Dat je veel lacht is ook niet erg (zolang het maar niet op ongepaste momenten is natuurlijk😉). Er zijn al genoeg chagrijnige mensen op de wereld.


Daar hoef je je niet voor te schamen! Blozen is niks ergs, dat doen zoveel mensen en dat hoort ook gewoon bij mensen. En veel lachen is alleen maar gezellig (wel op de goeie momenten natuurlijk (: )


Hey! Nou ik kan er ook wat van 😉 en ach het hoort bij je en is helemaal niet erg. Het is juist eerlijk en natuurlijk en ook leuk vind ik. Dat geldt voor lachen en blozen.  Ik hoop wel dat je het lachen in de klas wat kunt inhouden anders krijg je er gedoe mee  😊 maar verder, wees jij lekker jezelf en  ga niet veranderen wat goed aan je is!  Liefs, Tover xxx


Reageer