Skip to main content

Hoi,

Op school ging tijdens de toetsweek heel slecht, want

Ik had weinig concentratie, omdat ik een heel irritant liedje in mijn hoofd had, ik kon alleen maar denken ik moet vrienden maken terwijl dat niet lukt, ik kon ook alleen maar denken aan mijn zelfmoordgedachtes, ook aan mijn beste vriendin E die thuis zit met een depressie en ik dacht de hele tijd dat ik een mislukking ben.

Nu moet ik blijven zitten, ik voel me alleen steeds slechter. Ik haat mezelf super erg. Ik verdien gewoon niks, waarom besta ik? Ik vedien het niet.

 

Hoi @Zeepsopje ,

 

dat is inderdaad geen goed nieuws, dat je moet blijven zitten. Ik snap dat je je slecht voelt. Omdat je ook schrijft over je zelfmoordgedachtes, wil ik je nog even laten weten dat je de hele nacht ( en dag ) terecht kan bij www.113.nl om daarover te praten. Natuurlijk ook bij De Kindertelefoon, wij zijn van 11 tot 21 uur geopend.

 

Sterkte,

groetjes Marieke


Hey lieve @Zeepsopje  je bent helemaal geen mislukkeling! Tuurlijk baal je echt en dat is ook heel normaal. En ik weet ook geen mooie woorden om je je beter te laten voelen. Maar je kunt nu in de zomer bij komen,  toch ook genieten van mooie en leuke dingen die er echt zijn. En je bent niet alleen! Misschien kun je ergens bij gaan, een club of vereniging waar ze dingen doen die jij leuk vind en waar je goed in bent (of kunt worden!). En als je weer een paar leuke dingen beleefd ga je je ook beter voelen. En geloven in je zelf. Want dat mag! Volgend jaar begin je na een hopelijk fijne zomer weer en nail jij alle vakken op school 💪😎 en heb je er misschien ook nog een leuke hobby bij! Sorry, ik weet niet of ik je hier mee help maar probeer de zon te zien 😘 want het is nu even k** maar niet het einde. Jij bent belangrijk en je gaat nog heel veel mooie dingen doen! Ook voor anderen. Ik hoop echt dat je dat weer gaat voelen! En ook dat je de raad van mw @Marieke  volgt en als je je rot voelt met de Kindertelefoon belt! Houd moed en vertrouw je zelf ♥️

Liefs Tover xxx

 


Reageer