Skip to main content
Vraag

Ik krijg mijn boeken niet geregistreerd

  • July 9, 2025
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal!

 

Bruh ik kan mijn boeken bij Iddink niet registreren, omdat het zegt: de tijd is verlopen.

 

BRUH wdym??? In het mail stond er letterlijk dat je dit voor de inleverdag moest doen en ik moet pas morgen de boeken inleveren,

 

Kan iemand me helpen?

3 reacties

  • 0 reacties
  • July 9, 2025

Hii

Ik had vorig jaar zoiets bij het inleveren, had een mail gestuurd toen :

Klantenservice voor leerlingen

Voor vragen over onder andere inleveren, bestellen, levering en facturatie.

Bel ons via 0318 648 761

Beschikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur

Stuur ons een Whatsappbericht via 06 83 94 08 22

Je ontvangt een reactie binnen 30 minuten

Stuur ons een email via het Leerlingenportaal

Je ontvangt een reactie binnen een werkdag

 

 https://iddink.nl/contact

 

Succes :)

 

xx Lieve


  • 0 reacties
  • July 9, 2025

Hallo,

 

Dat is niet zo handig inderdaad.

In deze situatie kun je het beste naar Iddink (niet beantwoorden op hun mail maar gewoon hun klantenservice-mail) mailen en vertellen dat je je inleverdag nog niet hebt gehad en dat je alsnog graag je boeken wilt bestellen.

Heeft Iddink trouwens ook een datum in de mail gezet? Misschien kan dat ook verklaren waarom hij zegt dat je te laat bent, maar het sowieso raar.

 

Veel succes!


Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties
  • August 7, 2025

Is het gelukt?