Vraag

Ik hoor nergens bij in de klas

  • 15 June 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Eig is dit sinds het begin van het schooljaar al, maar ik dacht ik maak er nu toch even een topic over.

Het is dus zo bij mij in de klas dat de meisjes niks met de jongens te maken hebben en de jongens niks met de meisjes. Ik ga dan toch maar meestal naar de kant van de meisjes, want als je naar de jongens gaat kijkt iedereen je raar aan. Maar ik voel me helemaal geen meisje en ik ben ook heel anders als de meiden uit de klas. ik val eigenlijk overal een beetje buiten. 

Wat kan ik doen??

(Ik vraag het trouwens grotendeels vast voor volgend schooljaar)

Alvast bedankt!


3 reacties

Hey SammieSam,

wat je zou kunnen proberen is dit aan te geven bij je mentor dan zou hij/zij kunnen zorgen dat jullie klas wat meer 1 geheel word.  Dan kan je misschien wat meer aansluiting vinden en wat vrienden maken. Stel dit werkt niet zou je ook nog in een andere klas vrienden kunnen proberen te maken of vragen of je naar een andere klas zou mogen.  Wat je vooral niet moet doen is degene wie je bent gaan verstoppen, dus je voor doen als iemand die jij helemaal niet wil zijn. Dus blijf gewoon lekker jezelf dan komt het wel goed.

groetjes Elliot xxx

Bedankt!

Reputatie 4
Badge +1

Hi

Het gaat precies dezelfde bij mij. Ik ga soms naar de jongens. Soms naar de meisjes. Bij de meisjes zijn het zo raar. Ze gaan opeens over make-ups of parfums praten. Bij de jongens is het gewoon cool en leuk, maar dan gaat de meisjes heel raar naar je kijken. 

Ik zit nu in een vriendengroep die mij helemaal snappen. Mijn tip voor jou is gewoon lekker jezelf blijven. Negeer die rare gezichten. Ga lekker met de jongens even voetballen. Later vind je vanzelfsprekend iemand om goede vrienden te worden.

 

Nova

Reageer