Beantwoord

Ik heb geen vrienden...

  • 19 November 2018
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik zit ben een meisje van 13. En ik heb het gevoel dat ik geen vrienden heb. Ik zit naast iemand en ik wacht altijd op haar maar zij nooit op mij, zij loopt altijd weg met D. Ze gaat in de pauze altijd bij ‘’haar vrienden’’ zitten. Dus dan zit ik alleen. En zij doet altiid alles samen met D. De rest van de klas vindt me een weirdo dus ik heb alleen haar. Mijn vraag is eigenlijk wat moet ik doen? Moet ik de hele tijd bij haar blijven moet ik nieuwe vrienden zoeken? Waar moet ik hun vinden? Ik wil iedereen bedanken voor het lezen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 November 2018, 08:02

Bekijk origineel

1 reactie

Heyy,
ik heb zelf ook jaren zulle vriendinnen gehad. En ik kon me er best rot door voelen. Ik zou als ik jou was proberen nieuwe vrienden te maken, dit kan op heel veel manieren. Je kan in de pauze een keer gaan staan bij iemand die je aardig lijkt, contact zoeken met iemand via instagram of je kan je inschrijven bij een buitenschoolse activiteit. Als je dit doet dan ontmoet je mensen die in ieder geval 1 gemeenschappelijke hobby hebben. Het lijkt mij dan makkelijker om ene gesprek te beginnen met iemand.
Succes!!

Reageer