Skip to main content

niet naar school 📝 hoi hoi

ik ga niet naar school al bijna een half jaar maar mijn vriendinnen zeggen dat het juist geweldig is om thuis te werken maar zij hoeven dat niet elke dag te doen ik vind van niet ik vind het maar stom

soms denk ik dat ik raar ben omdat ik niet naar school ga en dat vind ik super moelijk en niet fijn maar ik weet dat ik niet de enege ben die niet naar school ga 

voor mij is het soms moelijk maar je bent goed zoo als je bent 🌟

Hii,

Je bent helemaal niet raar hoor als je niet naar school gaat, daar heb je vast een goede reden voor. En zoals je zelf al zegt je bent goed zoals je bent 🙂🌟

En ik ga ook niet naar school;)

Groetjess en liefs 

fijn dat je dat zecht ik vind het fijn om te horen dat jij ook niet naar school gaat groetjes 🐶 puppy, mijn 3 cavia’s en mijn hamster ooh ja bijna vergeten mezelf xx

Hey!  Het is niet raar en je gaat niet voor niks niet naar school. Ik zag dit topic:

Daar staan nog wat meer reacties.  Maar ik ben het met @Tinkerbell  eens je bent goed zoals je bent! En geef je hamster en cavia's maar een knuf! 😊

Liefs Tover xxx

bedankt voor de lieven andwoorden 😘

ooh ik doe mijn dieren de groetjes aan je xx

Heyy,

Is idd niks raars aan om niet naar school te gaan! Ik ga nu ook niet naar school om mijn depressieve problemen en sta op een wachtlijst voor speciaal onderwijs dus je bent idd echt niet de enige! En idd wat je zelf ook al zegt iedereen is goed zoals die is!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer