Vraag

ik durf niet de kleding te dragen die ik leuk vindt

  • 21 October 2023
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 4
Badge

hoi! ik heb een probleem, ik ben eigenlijk best wel onzeker vooral op school en daardoor durf ik niet de kleding te dragen die ik leuk vindt, en ik heb ook nog niet zoveel goede vrienden dus ik ben bang dat ik dan geen vrienden op school heb, en op mijn school draagt eigenlijk iedereen super basic kleding. al je een zwarte broek draagt met een zwart T-shirt wordt je meteen al uitgescholden als emo, heeft iemand misschien tips ?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb dit nu een klein beetje, door het pesten, dat nu over is.

Ik draag nog steeds gewoon wat ik wil, maar dat komt ook omdat ik vriendinnen heb die niet beoordelen op stijl. Ook dragen meerdere kinderen andere kledingstijlen, dus dat is ook helemaal prima.

Ik zeg dus dat je gewoon moet dragen wat je wilt, maar dat is mijn mening.

Kan je meer vertellen over welke kleding je fijn vindt? Dan kan ik je misschien verder helpen!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +9

het is helemaal prima wat je draagt. als je er maar niemand mee beledigd. ik zou alleen niet in een pyjama op school komen hoe fijn dat ook is. en ik zou ook niks doen waarvan je gewoon weet dat ze er negatief op gaan reageren. ik heb bijvoorbeeld een shirt en daar staat op LIEF DOEN ik vind het een leuk shirt maar ik draag heb nooit naar school want ik zou nu al de negatieve reacties kunnen bedenken.

maar wat @Natureflower wat voor kleding bedoel je?

Reputatie 4
Badge

hoi ! bedankt voor je reactie.

ik weet niet echt hoe ik mijn kledingstyle moet omschrijven maar soms draag ik meer kleding dat gezien wordt als emo of meer alternatieve skater girl outfit of juist heel girly kleding 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik snap je wel, ik heb dat ook, iik heb wel kleding aan die bij mij past maar helemaal vrij om te dragen wat ik wil voel ik me ook niet. Het is niet leuk, maar blijkbaar vinden anderen dat ze zich met je moeten bemoeien. Raar is dat toch. Wat ik wel doe, is dat ik nu wel min of meer draag wat ik wil en dan moet ik maar even door die eerste 3 dagen ofzo heen dat anderen van alles te zeuren hebben. Daarna houd het wel op. Maar toch blijf je er rekening mee houden, dat begrijp ik wel.  Eigenlijk zou iedereen gewoon aan moeten kunnen wat ie wil.  Ik hoop dat je stukje bij beetje meer je eigen ding durft te doen, dat probeer ik ook :)

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Hey! Ik snap je wel, ik heb dat ook, iik heb wel kleding aan die bij mij past maar helemaal vrij om te dragen wat ik wil voel ik me ook niet. Het is niet leuk, maar blijkbaar vinden anderen dat ze zich met je moeten bemoeien. Raar is dat toch. Wat ik wel doe, is dat ik nu wel min of meer draag wat ik wil en dan moet ik maar even door die eerste 3 dagen ofzo heen dat anderen van alles te zeuren hebben. Daarna houd het wel op. Maar toch blijf je er rekening mee houden, dat begrijp ik wel.  Eigenlijk zou iedereen gewoon aan moeten kunnen wat ie wil.  Ik hoop dat je stukje bij beetje meer je eigen ding durft te doen, dat probeer ik ook :)

Liefs Tover xxx

ik ga het ook proberen🙂

Zolang jij je d’r prettig in voelt en gwn verzorgt  bent moet je d’r niets van aantrekken 

 

Reageer