Skip to main content
Vraag

ideeën plezier

• March 9, 2026
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hoi allemaal ik merk gewoon ik begin de dingen die ik leuk vond rustgevend waren tijdens het leren en rondom het leren iritant te vinden zoals muziek mn muziek was altijd t zelfde maar ik begin die muziek n beetje iritant te vinden nu nou vond ik het ook fijn om tussendoor fftjes iets te tekenen nou is dit niet iritant aleen vond ik dit vroeger veel fijner en ik merk ook dat ik nu dat ik wat meer in de pubertijd zit minder blij te zijn (zeg ik alsof ik nog niet in de pubertijd zat) nou gamen vind ik natuurlijk leuk dat snapt iedereen wel aleen meeste game's zijn veel grinden en daar heb ik niet echt tijd voor  en als er geen grind is heb je de game snel uitgespeeld stel je hebt vakantie en gaat de game is veel spelen iemand tips? (nee ik heb geen depressie teminste dat is wat ik denk ik bedoel ik ben snel verdrietig enzo maar ik kan nog laggen dus denk dat t geen depresie is ofzo)

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

Heyyy,

Als je in de puberteit zit kunnen je intresses soms veranderen en dat is helemaal oke. Probeer vooral op zoek te gaan naar dingen die je nu wel leuk vind. Als je die nou uiteindelijk echt niet meer kan vinden, lijkt t mij handig om dat met iemand te bespreken.

Groetjes van mijjjjj