Beantwoord

Huiswerk steeds niet af

  • 11 January 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi.

Zoals jullie al aan de tekst zagen ik krijg mijn huiswerk niet af.

Ik heb echt nog SUPER VEEL huiswerk dat ik nog moet afmaken. En heb echt sirieuze stress

Heeft iemand misschien tips of dit ook eens meegemaakt want ik heb het eigenlijk aan nog niemand verteld en ben echt een beetje gestrest en weet ook echt niet hoe ik dit nu allemaal moet gaan doen

Thnx

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 January 2020, 11:30

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi

 

Als er een berg werk op je staat te wachten, is het nuttig om die op te delen in deeltjes. Op die manier krijg je overzicht in het werk waar je doorheen moet, en kan je er efficiënt aan beginnen. 

 

Probeer naar een goed ritme te streven tussen werk en ontspanning. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat je om tien uur ‘s morgens aan je werktafel zit, zodat je bij het aanbreken van de middag al een goed stuk werk verzet hebt. Best pauzeer je om het uur, waarbij aangeraden wordt om even wat frisse lucht te scheppen. 

 

Lukt het je om jezelf te motiveren, of heb je graag iemand in de buurt die je toejuicht? Eventueel zou je een huisgenoot om aanmoediging kunnen vragen. Deze zou erop toe kunnen zien dat je geconcentreerd en efficiënt aan het werk blijft. 

 

Probeer afleiders als telefoons, laptops en dergelijke even opzij te leggen. Je zal vlugger door je werk geraken als je je hier met je volle aandacht op richt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer