Hey, ik heb ook moeite met het niet afgeleid worden.
Daarom probeer ik zo min mogelijk prikkels in mijn leeromgeving te hebben. Ik sluit zo veel mogelijke apparaten en hun internetverbinding af. (Gaat niet als het leren online moet
)
Met dit weer leer ik meestal buiten. Ik heb wel last van de geluiden in m'n omgeving dus doe daarom oordoppen in, en dat werkt echt fantastisch.
Probeer ook pauzes tussendoor te nemen. Als je beweegt in deze pauzes kun je beter leren. (Heb ik met school getest). Om het half uur ga ik dan ook 5 min. Touwtje springen, trampo springen of iets anders.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt. Suc6 met leren!
Hey, ik heb ook moeite met het niet afgeleid worden.
Daarom probeer ik zo min mogelijk prikkels in mijn leeromgeving te hebben. Ik sluit zo veel mogelijke apparaten en hun internetverbinding af. (Gaat niet als het leren online moet)
Met dit weer leer ik meestal buiten. Ik heb wel last van de geluiden in m'n omgeving dus doe daarom oordoppen in, en dat werkt echt fantastisch.
Probeer ook pauzes tussendoor te nemen. Als je beweegt in deze pauzes kun je beter leren. (Heb ik met school getest). Om het half uur ga ik dan ook 5 min. Touwtje springen, trampo springen of iets anders.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt. Suc6 met leren!
dankjewel voor de tips! ik heb een lichte vorm van autisme dus ik ben heel blij met deze tips, deze kunnen wel eens kunnen helpen! bedankt voor je reactie
groetjes
ikke