Huiswerk maken

  • 10 October 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge
Hi Ik snap niks van Wiskunde en engels nu heb ik deze vakken op donderdag en dan wordt er meestal huiswerk gegeven voor de volgende dag vrijdag dus maar ik heb niet z'n goede concentratie dus ik kan niet het allebei afmaken. Nu is mijn vraag kan ik als ik een engels SO heb als ik daar bijv een 9 voor haal en als ik dan voor het proefwerk een 4.1 haal sta ik dan nog voldoende op mijn rapport?

2 reacties

Qua cijfer ligt dat een beetje aan de weging.
(1*9+3*4,1)/4=5,3
Dat zou geen voldoende zijn, als dat de wegingen waren.

Is het mogelijk om bijles te ontvangen voor deze vakken, of om iets aan dat concentratie probleem te doen?
Het zou namelijk jammer zijn als die cijfers een negatieve impact zouden hebben op je rapport.
Badge
Hi MensPersoon

Ik zou voor allebij bijles kunnen krijgen maar het probleem is ik heb vanaf de basisschool engels en wiskunde(rekenen) Slecht geleerd vanwege mijn ''goede concentratie'' Daarom heb ik er nu heel erg moeite mee en er is niet iemand die bijles geeft voor iemand die het rekennen opzich niet snapt en ook nog helpt bij mijn huiswerk voor de tweede klas van de middelbare. Voor engels zou het best wel kunnen denk ik.

Reageer