Hey!!
Telefoons op school.
Ik vroeg me af, wat vinden jullie van het telefoonverbod wat er gaat komen/wat er al is (op sommige scholen)? Ik zit ergens op school waar er een andere school pal naast staat, en daar mogen de telefoons helemaal niet meer mee. Niet in kluisjes, niet in de les, niet eens in de pauze, gewoon niet. Ik woon op een eiland en ben bijna 4 uur onderweg naar school, ik heb mijn telefoon oprecht nodig als ik naar school moet. Ik vind dit best oneerlijk. wat vinden jullie? helemaal niet, gewoon houden, of in kluisjes?
Hoofddeksels.
dit is ook zo’n ding. op de meeste scholen is het verboden of niet toegestaan om een hoofddeksel te dragen. Natuurlijk zijn hoofddoeken en dingen zoals hoofddoeken anders, maar bijvoorbeeld een hoedje, ik hou heel erg van mijn donkerrode, paars achtige hoedje, maar die staan ze niet toe op mijn school. maar het is onderdeel van mijn outfit. het is een accessoire. Hetzelfde met petten. Sommige kinderen vinden het gewoon fijn om een petje of iets dergelijks op hun hoofd te hebben. Moet toch gewoon kunnen? Ik vind zolang er geen heftige teksten en plaatjes op staan het gewoon moet kunnen. Wat vinden jullie hiervan?
Schaakgirlll
I don't care about what you forget, but never forget to love yourself