Vraag

hoe is de havo?

  • 26 May 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Goedemiddag allemaal, ik heb een vraagje, deze vraag is meer voor diegenen die nu op de havo zitten, deze vraag is ook voor diegenen die eerst vmbo TL hebben gedaan, die zijn doorgestroomd naar de havo.

Hoe ervaren jullie de havo? Is het moeilijk, hoe zijn daar de vakken en hoe zijn de docenten op de havo, zijn de toetsen groter? Ik zou graag jullie ervaringen horen, want ik zit nu op het vmbo, op mijn school doe je er 5 jaar ipv 4 jaar, ik zit in een driejarige brugklas, dit is ook mijn laatste brugjaar, volgend schooljaar ga ik naar de 3e klas. Maar ik ben van plan om na mijn eindexamen te hebben geslaagd, om de havo te gaan doen, met Cultuur en Maatschappij of Economie en Maatschappij, dus ik zou graag tips van jullie krijgen hoe ik de havo moet doorkomen.

Met de vriendelijke groet van Lach BTS


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@LachBTS 

Ik had al gezien dat je nog een ander topic hebt aangemaakt. (Over je leven toch?) Ik ga wel kijken of ik daarop nog kan reageren. (Niet gelijk)

De Havo is best makkelijk voor mij. Ik zit op een speciale school. Ik weet dus niet of ik jou heel goed hiermee kan helpen. Ga je naar een reguliere middelbare?

 

Nu even over hoe ik het ervaar. Ik ervaar het wel goed. Ik heb namelijk nog steeds geen onvoldoende gehaald sinds de basisschool. (Ik weet het, heel cringe)

Wat wil je allemaal weten?

Liefs @NoahLovesYou 

 

P.S. Ik zit in de 2e.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @NoahLovesYou ,  ik zit op een voortgezet speciaal onderwijs school, ik zou graag weten, hoe de vakken daar zijn, en of de docenten aardig zijn, wat jij meemaakt op de havo. 

Groetjes van LachBTS

 

Reputatie 7
Badge +14

Het is heel prettig, je hebt iets meer vakken dan TL. Ik ervaar het wel soepel. Ik vind et best wel lastig om uit te leggen eigenlijk.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer