Vraag

hier de cliffhanger zoals beloofd

  • 20 April 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, hier het cliffhanger verhaal over een gymdocent die super aardig is. Maar toch iets wilt

Een paar maanden terug, kreeg ik tijdens gym een bloedneus, ik ging naar de kleedkamer, omdat daar achter het toilet een kraan zit. Zij ging heel even door met de les zij zei want wij waren een spel aan het spelen zij zei: ik ga even naar djego, kijken hoe het gaat, en zij hielp mij wat best aardig is toch, nou een paar weken later gingen die vrienden van mij. Die nu niet meer mijn vrienden zijn plagen. Nou toevallig was zij pleinwacht. en zag zij toevallig dat ik werd geplaagd, en zij kwam voor mij op, een vriend die lachte mij uit, en kreeg vervolgens straf. Moest nablijven volgensmij. Dus zij wilde mij een soortvan beschermen denk ik. Nou had ik gister woensdag, deze topic word geplaatst op donderdag!! Mocht ik vorige week uitkiezen voor de laatste gymles voor de vakantie. mocht de hele klas overgens, en rara wiens spel word uitgezocht, die van mij (Verstoppertje in het Donker). En dat vind ik een beetje verdacht, vind zij mij een lieve leerling, of wilt zij iets van mij. Wat ik weet van haar (gymdocent) dat ze van 12 april 1998 komt (25 jaar oud) en dat ze single is. Maar dit is toch echt raar, of niet?!?!?!

 

Please let me know! wat ik hiermee aanmoet, moet ik met haar praten of wat?

 

Let me know! Groetjes, Djego

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Die docent doet niks verkeerd volgens mij. Ze doet juist wat een docent moet doen, voor haar leerlingen opkomen. Het komt ook wel vaker voor dat een docent bepaalde leerlingen een beetje voortrekt. Ik zou daar verder niets achter zoeken.

Oké Tim! dan zou dat het kunnen zijn, dat zij mij voortrekt. En toen ze opkwam was ook wel heel fijn hoor.

 

bedankt voor je tip gr,djego

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @DjegoV ,

 

ik denk dat jij gewoon het leukste spel hebt bedacht: Verstoppertje in het donker, dat lijkt mij ook wel leuk, ook al ken ik het niet echt. Moet je dan zo gaan voelen of je iemand tegen komt en is dan af, want in donker kun je niks zien? Loop je dan als zombies in de gymzaal rond met een blinddoek om of wat? Lijkt me cool haha.

Verder kan ze gedacht hebben dat jij het gewoon verdiende omdat sommige kinderen jou de laatste weken wat geplaagd hadden en das ook aardig van haar, toch?

Geniet van je vakantie. Ik hoop op lekker weer, dan kunnen we ook dingen buiten doen 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Hey Mickeymouse!

 

ken je dan 10 tellen in de rimboe?

 

ik noem het zelf verstoppertje in het donker

 

groet, djego

Reageer