Skip to main content

Hey allemaal! 

Ik ben nieuw hier op het forum, nou ja, ik had mn account al wel best wel lang, maar ik heb een paar reacties geplaatst verder niet. Daarom vind ik dat ik me eerst even moet voorstellen: Ik ben Amara (niet echte naam) en ik ben 13 jaar. Ik zit nu dus in de tweede van de middelbare. Mijn hobby's zijn met mn katten spelen, t zijn echt schatjes, en lezen.

Ik wist nog dat ik dit account had dus ja, en ik moest echt ff kwijt, dat is denk ik dan al wel een hele opluchting. Ik zit nu op de middelbare, net in de tweede. Ik had vorig jaar nog best wel last van een meisje uit mijn klas, laten we haar even Emma noemen, en Emma heeft me het hele jaar vorig jaar enorm getreiterd. Ik had echt last van haar, we waren 3 jaar vriendinnen, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat zei toch niet zo heel aardig meer was. Ze heeft me een brief geschreven met allemaal dingen die ik gedaan zou moeten hebben, zoals de baas spelen, maar als zij mij comandeerde dat ik iets aan de docent moest vragen voor problemen voor háár laptop, en ik wilde dat niet, dan werd ze boos (Ze heeft nog veel meer geflikt, maar dit was hetgene waar ik echt het meest verdrietig en boos door was).Ik was er echt helemaal klaar mee. 

Dit jaar zou ik dus bij haar in de klas komen, maar de rest van mijn oude klas zat niet in die klas, en ja, ik wilde gwn bij mn vriendinnen, met name bij 1 beste vriendin. Ik ben toen uit de klas van Emma gestapt, maar werd in een andere klas geplaats, zonder al mn vrienden, en met 1 meid waar ik dus niks mee heb, en die een beetje bitchy tegen mij doet, waar ik echt gek van word. Ik kan niet meer van klas wisselen, want die andere klas zit al vol, dus zit ik nu heel het jaar in deze klas. Ik word echt zo gek van dat meisje, en de andere meiden die bij mij in de klas zitten. Dat meisje, laten we haar even Floor noemen, die wilt ineens ook niet meer naast mij zitten. Dus ik zit nu bijna de hele dag alleen en al die andere meiden die doen ook niet zo netjes tegen mij, dus daar wil ik zo min mogelijk mee omgaan. Ik word al ong. 8 jaar gepest, en ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan, maar dit heb ik nog niet eerder gehad, en ik weet trouwens niet eens of dit wel echt pesten is, maar ik voel me in ieder geval heel erg buitengesloten. Ik ga elke avond met koppijn naar bed en heb veel stress, dus ik wil echt dat dit stopt. Mijn ouders die begrijpen me niet, dus misschien weten jullie wel wat te doen? Ik hoop het.


I know, veel te lange topic, maar ik moest het toch ff kwijt. Bedankt voor het lezen!

Probeer met de docent te praten mischien werkt dat. 


Hi,

Je zou inderdaad met een docent/je mentor kunnen praten. Je kan ook met nieuwe mensen praten, om nieuwe vrienden te maken. Zo vergeet je Emma en Floor sneller. Ik hoop dat dit zo helpt. Als je nog iets nodig hebt kan je hierop reageren en dan reageer ik zo snel mogelijk terug. Succes!


Reageer