Skip to main content
Vraag

het gaat allemaal niet zo lekker.

• October 28, 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb net een toetsweek achter de rug en ik heb nu 6 cijfers terug waarvan er drie onvoldoende zijn. Ik krijg er nog 4 terug en ik weet al dat er nog een onvoldoende bijzit. Het gaat niet zo goed. Voor het eerst heb ik geen problemen meer met de lange schooldagen maar nu wel met cijfers. Al m’n vrienden hebben echt mooie cijfers en het meisje waar ik verliefd op ben al helemaal. Straks vinden haar ouders me niet een goede vriendin door mijn cijfers en dan mag ik niet meer met haar omgaan. Dat is al gebeurd bij een andere vriendin. Hoewel ze zegt dag het niet zo is zie ik haar nu alleen nog op school en heeft ze altijd wel iets waardoor ze niet kan afspreken 😔 
Maar ik vind haar echt heel leuk en lief. Het lijkt wel alsof ze perfect is met alles. Ik helemaal niet, ik ben zeg maar in ontwikkeling. Ik leer nu mezelf piano spelen 😃 

Ik mocht ook een nieuwe(re) surfset van marktplaats. Ik ben de enige die een kinderversie heeft die helemaal versleten is en ook lelijk. maar ik denk niet dat het mag als ik tegen m’n ouders zeg welke cijfers heb gehaald. Daarom heb ik gezegd dat ik het toch nog niet wil hebben.

Maar ik houd echt heel veel van die vriendin en ik wil heel graag dat ze op een dag mijn vriendin wordt ❤️

ik heb ook steeds het gevoel alsof iedereen over me roddelt terwijl dat helemaal niet zo is maar daardoor voel ik me wel slecht. Ik voel me de sukkel zeg maar.

ik voel me slecht, ik dacht echt dat het een goede toetsweek was maar niks is minder waar 😣😣 het is een beetje dat gevoel dat als je het slecht op school doet dat je niks meer mag terwijl je nog steeds heel erg je best doet…

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Katjatja ,

Wat lastig allemaal zeg, maar je bent écht géén sukkel ♥️  wat jammer van je cijfers, weet je hoe het komt dat je cijfers minder goed zijn of heb je een idee? Dat je cijfers nu slecht zijn betekent het niet dat je niet meer hogere cijfers kunt krijgen ♥️ Het kan misschien wel helpen en je opluchten als je het op school zegt dat het wat minder gaat, school kan dan met je meedenken/ kijken naar wat voor jou kan helpen. Kun je er met je vriendin over praten dat je er erg mee bezig bent?  Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. 🙂♥️

Liefs 😊

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Geloof me, je bent niet de enige die zich zo voelt! En cijfers zeggen niet alles over wie je bent. Je doet je best, en dat is wat echt telt. 

xx liefs Wolf 🐺