Heyy, ik voel me echt echt niet goed!
Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt maar daar reageerde alleen
Ik vind school namelijk vreselijk. De meeste kinderen mopperen wel over school maar ik vind school dus echt echt niet leuk, het is anders dat allen vervelend.
De kinderen in mijn klas zijn niet aardig, de opdrachten zijn niet leuk en de juffen en meesters begrijpen mij nooit. Daardoor doen ze steeds boos tegen me of mopperen ze op wat ik wel en niet mag doen. Maar ik begrijp gewoon niet was ze bedoelen en hoe ik me moet gedragen. De kinderen in mijn klas maken steeds vervelende opmerkingen. Ik kon er eerst wel om lachen, maar nu niet meer. Ze zeggen bijvoorbeeld steeds dat ik nooit werk en altijd klets terwijl ik juist hard werk. Of ik moet samenwerken en dan werkt degene waarmee ik samen moet werken helemaal niet. Als ik er dan wat van zeg noemen ze me een chagrijn of mopperkont.
Daarbij wordt mijn onzekerheid steeds minder en dat vind ik echt fijn, maar op school niet. Op school schaam ik me omdat veel kinderen al gauw over je oordelen of commetaar op je geven en dat vind ik echt niet leuk. Ik ga na de zomervakantie wel naar een andere school maar dat duurt nog zo lang!
Nu vind ik school dus zo stom dat ik er zelfs om huilde en op internet op ging zoeken hoe je jezelf ziek maakt. Ik wil mezelf ziek maken zodat ik niet naar school kan, maar ik weet niet hoe. Ik wil echt niet naar school!
Willen jullie me alsjeblieft helpen?? Liefs