Helemaal kapot geleerd

  • 2 February 2019
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb nog nooit zo veel geleerd voor een toetsweek.. ik zit in het examenjaar en heb in 1 toetsweek 3 onvoldoendes opgehaald naar voldoendes :)
Jammergenoeg wel ten koste van me sociale leven, ik ging niet mee naar een feest en heb ook het verjaardagsfeest van een goede vriend gemist...

ps: ls iemand hier al afgestudeerd is; wat was lastiger? Examen of toetsweken// op Havo niveau?

//ik wist niet of dit in ‘succesverhalen’ of ‘school’ sectie moest dus hij staat maar in ‘school’.

Voor mensen die ook recentelijk een toetsweek hebben gehad, hoe ging hij bij jullie?

4 reacties

Hoi

Wat goed dat je drie onvoldoendes hebt opgehaald 🙂 Je bent beloond geweest voor je harde werk.

Jammer dat je wat activiteiten hebt moeten missen. Ik kan me voorstellen dat je er graag bij was geweest, maar ik vermoed dat je vrienden begrijpen dat je het erg druk had.

Doordat ik in België woon, ben ik niet zo vertrouwd met het schoolsysteem in Nederland. Heb je vakantie nu? Is het een optie om wat met vrienden te doen?

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Top dat je die 3 onvoldoendes hebt opgehaald. In ieder geval alvast een betere uitgangspositie voor je eindexamen. Was dit al je laatste toetsweek of moet je er nog één voor het eindexamen?

ps: ls iemand hier al afgestudeerd is; wat was lastiger? Examen of toetsweken// op Havo niveau?

Ik weet eigenlijk niet echt meer wat ik van beide vond. Zolang je goed voorbereid bent zijn de toetsen tijdens je eindexamens zijn niet per se lastiger dan de toetsen in je toetsweek (tenminste als je docenten beetje fatsoenlijke tentamens maken). Qua hoeveelheid stof is het uiteraard lastiger omdat het meer is dat je moet kennen, maar het niveau van de vragen is niet veel anders dan je tentamens die je al gemaakt hebt (in mijn optiek).

Voor mensen die ook recentelijk een toetsweek hebben gehad, hoe ging hij bij jullie?

Hij ging best wel goed.
Leuk dat er is gereageerd :)

.

Doordat ik in België woon, ben ik niet zo vertrouwd met het schoolsysteem in Nederland. Heb je vakantie nu? Is het een optie om wat met vrienden te doen?


Ik heb nu geen vakantie, maar omdat ik in mijn examenjaar zit vallen bijna alle toetsen in de toetsweken (Nederlands debatten enzo dus niet, die zijn tijdens ‘normale schooldagen’). Omdat ik nu geen toetsen heb beschauw ik deze week als een vrije week, ik ben dit weekend al met wat vrienden naar een verlaten fabriek gegaan en heb bij de mac gegeten.

Top dat je die 3 onvoldoendes hebt opgehaald. In ieder geval alvast een betere uitgangspositie voor je eindexamen. Was dit al je laatste toetsweek of moet je er nog één voor het eindexamen

Ik heb nog 1 toetsweek in maart, en dan begint in mei mn examens. En bedankt voor die andere info 😉
Geen vakantie, maar meer vrije tijd na school. Da's ook fijn 🙂 Goed dat je in het weekend wat met vrienden gedaan hebt.

Alvast succes met je volgende toetsweek en examens, maar voor nu, vooral goed ontspannen.

Groetjes
Kenshin

Reageer