Skip to main content

HELEMAAL Boos op mezelf!

• March 14, 2025
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal!

Ughhhh… ik ben zo boos op mezelf. Ik had 5 DAGEN voor mijn wiskunde herkansing geleerd en die ging slechter dan de eerste toets. Ik weet de cijfer nog niet ik heb het net gemaakt, maar het gaat zeker maximaal 6 worden maar waaschijnlijk ook lager denk ik. 

Ik heb heel dome fout gedaan ik moest een driehoek in een assenstelsel tekenen en bij een punt heb ik x en y door elkaar gehaald en dan heb ik de hele som fout want ik moest dan de oppervlakte van die driehoek berekenen en ik heb zeker nog meer van zulke domme foutjes gedaan want ik snapte helemaal niks wat ik schreef.

3 reacties

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Wat jammer dat je toets slecht is gegaan

Maar probeer er niet te veel zorgen over te maken. Vaak krijg je wel punten voor een goede methode zelfs als je antwoord fout is!

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • March 14, 2025

Hey! Ik denk dat we allemaal wel eens boos op onszelf zijn en fouten maken die je dom vind naderhand. Het hoort bij het leven en ik heb zelf ook vaak fouten gemaakt en soms kreeg ik er straf voor en dan dacht ik later ook hoe dom...maar ik stak er ook weer wat van op. Het is niet erg en kan gebeuren! 

Liefs Tover xxx

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

om heel eerlijk ben je nogal slim vergeleken met mensen die ik ken. misschien helpt dit een beetje:

• mijn vriendin maakte een wiskunde toets en we moesten opschrijven wat voor driehoek het was. het was een gelijkbenige driehoek. zij had een vlieger opgeschreven.
  • een vriend van mij kreeg een pistache nootje in dop. hij steekt dat ding met dop en al in zijn mond omdat hij dacht dat je ook die dop moet eten.
  • mijn broer haalt bij Nederlands niet door de war of hij -d, -dt of -t moet schrijven. hij zegt gewoon: “jij find”
  • en andere vriendin van mij had een potlood in haar haar gestoken om het bij elkaar te houden. ze showed het trots aan iedereen en het volgende lesuur zit ze iedereen te beschuldigen van het stelen van haar potlood omdat ze is vergeten dat die in haar haar zat
  • ik heb eens een keer op een toets waar je dan deelvragen had gewoon “B” neergezet. het was een open vraag. gewoon zo'n vraag dat het was A. ……… B……… C. ……
  • een docent van mij die had een gesprek met een bio docent. bio docent: willen jullie een leuk weetje horen over tijgers? ik vertel het toch maar. (ik weet het hele weetje niet meer maar het ging iets over de prooien dat die met apen rondhingen omdat apen de enigste zoogdieren waren die rood en groen kunnen onderscheiden) Ak docent: hoe zit dat dan met papagaaien? dat zijn toch ook zoogdieren? Bio docent: (naam), een papagaai is een vogel en geen zoogdier. Ak docent: oh. waarom kunnen mensen dan wel rood en groen zien? wij zijn toch ook zoogdieren? bio docent: dat komt omdat wij afstammen van een dier die ik net heb genoemd… Ak docent vol overtuiging: een papagaai! Bio docent: een dier die ik heb genoemd. Ak docent: tijger. Bio docent: dat is geen zoogdier. ik bedoelde de apen.

dit bewijst dus dat je niet perse dom bent. Ik heb dat hele gesprek tussen die docenten zitten afluisteren terwijl ik beter met mijn profielwerkstuk verslag bezig kon gaan. maar ja, nu zit ik hier dit verhaal te typen en morgen in de stress omdat mijn hele planning naar de knoppen is gegaan