Vraag

Heeft dit te maken met stalking?

  • 16 October 2018
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik wil me populariteit een beetje opkrikken en meer vrienden enzo maken. Dus ik dacht wat als ik nu een klein boekje maak met informatie van die of die persoon die me best tof lijken om mee te praten enz waar informatie over hun staat van lievelings vak of sport zodat ik meer te weten kom waarover hij/zij graag over praat en ik ook kan lee praten. Maar hoort dat nu een beetje bij stalking ja of nee?

8 reacties

Kan maar hou dit thuis en verstopt.

Zorg dat mensje het niet zien wat dat zou ze kunne afstooten.

Doe aleen info die je ook kan bespreken dus favoriete dingen. Maar ga niet zo ver als famielie persoonlijke dingen enzo tenzij ze dit zelf aan jou vertellen.
Ik hou het natuurlijk bij favoriete dingen van die persoon ik ga nie op facebook ofzo kijke van wie is zijn familie.

Thanks
nou eerlijk gezegd, ja het kan wel maar al zou ik weten dat iemand zo'n boekje over mij had zou ik het wel een beetje raar vinden(MIJN mening).

ik snap dat je dit wilt doen maar je zou toch ook gewoon een gesprek met ze aan kunnen gaan en zo leer je ze ook kennen?
Hey!

Als jij dit wilt, kun je dit uiteraard doen.
Zoals eerder genoemd, kun je dit inderdaad wel beter voor jezelf houden, het kan namelijk mensen afschrikken.

Wat ik je wel wil meegeven, is dat je pas echt goede vrienden met iemand kan worden als het “klikt”
Je moet je natuurlijk niet anders voordoen dan dat je eigelijk bent.
Misschien is dit dom, maar voor mij klinkt dit een beetje als een vriendenboekje. Dat is misschien niet echt meer iets voor jouw leeftijd, maar daar kun je gewoon schijt aan hebben. Ik vind dat niet echt stalkerig.

Kijk, ik zou er niet open en bloot mee rond gaan lopen, maar ik vind het geen slecht of fout idee.

Lekker doen dus als je dat wil.

Veel succes,
Gr. Pin
Het kan. maar het kan zijn dat je vrienden het gaan opmerken dat je alles van hen weet. Ik weet veel van mensen omdat ik alles opsla in mijn hoofd en soms kijken vrienden ook raar op als ik alles weet. De beslissing is aan jou, misbruik de notities niet.
hee,

Ik wil niet vervelend overkomen maar het is best wel raar dat je vrienden wilt maken omdat je populairder wilt worden. Vrienden maken is niet iets wat je zomaar in een klap doet... Je moet gewoon wachten tot er iemand is die je aardig vind. Maar een boekje maken is niet stalken maar je moet het wel goed verstoppen zoals @Mijnigezien net ook al heeft gezegd. Veel succes ermee!

Reageer