Skip to main content
Vraag

hebben jullie ook een favoriete docent?

• March 19, 2025
  • 9 reacties
  • 109 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Ik heb dus op mijn school mijn favoriete docent gevonden. Hij begrijp me erg goed, ik hoef niet eens met hem te praten en hij kan het gewoon aan mij zien. Ook is hij best knap. Maar goed ik hoef echt niks met hem. Hij is gewoon heel fijn. Kortom mijn favoriete docent. Hebben jullie ook een favoriete docent?

9 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+5

"Ook is hij best knap" Dit vind ik heel grappig, maar goed.

Ik mag bijna alle docenten wel - 1 niet nadat hij iets tegen mij zei en 1 wat minder. Misschien mag ik 1 het meest, en eentje die mag de hele klas wel, maar dat is geen persoonlijke favoriet 

Liefs 

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • March 19, 2025

Hey ​@Zeepsopje  dat is fijn! Mooi om zo'n docent te hebben. En leuke bijkomstigheid dat je knap is 😉. Ik heb ook een favo docent, of eig wel 3. Omdat ze heel leuk uitleggen en ook open staan voor vragen en opmerkingen. Soms praat ik zelfs even na eind vd dag. Ik heb ook een lerares die juist te streng is en waar je alleen maar stil mag luisteren, dat vind ik niet zo super. Ze straft ook snel dus ik zit daar zo 🤐 haha, en ben blij dat de les weer klaar is. Maar de meeste zijn leuk en dus 3 in het bijzonder waar ik echt goed mee kan. 

Liefs, Tover xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • March 20, 2025

* dat hij knap is. Die auto correct grrr 

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 21, 2025

@Tover01  

Wat bedoel je??

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • March 21, 2025

@Zeepsopje  ik had een typfoutje gemaakt in mijn eerste reactie en die wou ik verbeteren ☺️ er staat " je knap is" en dat moet zijn "  hij knap is". Dat was het 😉

Liefs Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 22, 2025

Hoi hoi ​@Zeepsopje , ja zeker heb ik een favoriete docent, ik denk iedereen wel een beetje.  Mijn favo docent is een lerares die geweldig kan vertellen, zelf op allerlei interessante plekken is geweest en de klas ademloos kan laten luisteren. En ze is ook oprecht geïnteresseerd in ons als persoontjes.  Net wat ​@Tover01  zegt, ik blijf wel eens na school even na praten met haar, omdat ik deels dezelfde interesses heb. En we hebben bij haar vak een kleine klas van 13 kids en dan zet ze ook thee en we krijgen een koek erbij. Het is een leuke,  ondernemende stoere vrouw en ik vind het gewoonweg gezellig in haar lessen.

Groetjes liefs Tartan XxX

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • March 22, 2025

Hoi, ik zit nog in groep 8. Ik heb een lieve juf en meester 1 keer per week. Ik kan er goed mee opschieten. Juf is soms strenger dan meester maar dan is het terecht. Ik praat ook graag met hun. Ze weten echt veel.  ​@Tover01  alleen maar zitten luisteren lijkt me niet leuk. Dat is niet wat ik zou willen. Dat jij dan niets durft te zeggen snap ik wel. Wat voor straf kreeg je dan? ​@Tartan15  dat klinkt echt heel gezellig! Ik hoop dat ik dat ook mee ga maken. 

Groetjes Tjempie xxx

• March 22, 2025

Haii,

ja hoor dat had ik ook wel, bleef ook wel eens na de les nog even kletsen 🙂

Liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • March 22, 2025

Lieve ​@Tjempie  ikzelf nog niet hoor, ik houd me echt stil daar. Maar ze geeft extra werk, strafregels of laat dan iemand nakomen bv. Of apart zitten voor de klas. ​@Tartan15  dat is echt super gezellig!  Liefs Tover xxx