Vraag

havo doen

  • 28 May 2023
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik zit in 2 mavo/havo en ik wil graag havo doen want mavo vind ik veel te makkelijk en op havo ben ik gelukkiger en ik wil een uitdaging hebben mijn mentor zei als ik hoge cijfers haal kan ik naaf havo maar ik weet niet hoe ik dat moet doen Engels heb ik een leesvaardigheid toets en een toets over 3 hoofdstukken 

Nederlands heb ik ook een leesvaardigheid toets en iets van fictie weet nog niet wat 

Frans heb ik schrijfvaardigheid en taal dorp

hoe moet ik hierop een hoog cijfer op halen iemand tips hoe ik moet leren???


7 reacties

Ehmm… In je andere topic staat dat je misschien naar kader moet en hier kan je opeens naar havo? In weer een ander topic staat dat je mentor nooit toestaat dat je naar havo gaat. In je andere topic staat ook dat je voor te veel vakken onvoldoende staat. Hoe kan het dat je nu opeens naar havo kan? 

Dit staat er in je andere topic

Hi ik heb geen overgang rapport want ik sta voor Nederlands een 4,9 en Engels een 5,3 ik dacht dat ik de toets Engels en Nederlands goed had gemaakt maar voor Engels had ik een 5,6 en voor Nederlands een 5 nu ben ik bang dat ik naar kader moet ik zit in 2 mavo/havo en mijn mentor zei als ik geen overgang rapport heb eind van het jaar dat ik naar kader moet mij boeit het niet zo maar dan word mijn oma en vader boos op mij en daar heb ik geen zin in 

wat moet ik doen en hoe

 

Hoe kan dit?

@OnbekendeAnnoniem sommige willen aandacht om de aandacht waarschijnlijk… Ga maar eens goed kijken bij een aantal mensjes hier op het forum, dan zal je zien dat ze soms zelf niet meer door hebben wat ze schrijven, of denken dat wij gek zijn 😂 Dit is dus waardoor ik het forum soms niet zo leuk vind.

@Gekehenkie waarom ben je niet gewoon eerlijk, daar bereik je echt veel meer mee.

Reputatie 7
Badge +9

Wat bedoelen jullie dat was een half jaar geleden nu en toen was er een afspraak die nu niet meer geld en dus nu maak ik wel kans en een aantal mensen zeggen ook dat ik havo aan kan en ik heb veel vakken al weer omhoog gehaald en mijn mentor heeft er nu wel vertrouwen in 

Reputatie 7
Badge +9

@TikTak bedoel je eerlijk denk je dat ik deze topic zomaar aanmaak

Een half jaar geleden? Nu zijn er 2 opties of je verhaal klopt niet of mijn computer is gek geworden. Het eerste dus. Er staat 1 maand geleden en een half jaar is 6 maanden. Zit wel verschil in.

@OnbekendeAnnoniem sommige willen aandacht om de aandacht waarschijnlijk… Ga maar eens goed kijken bij een aantal mensjes hier op het forum, dan zal je zien dat ze soms zelf niet meer door hebben wat ze schrijven, of denken dat wij gek zijn 😂 Dit is dus waardoor ik het forum soms niet zo leuk vind.

Helemaal mee eens. Soms geef ik ze nog het voordeel van de twijfel, maar dit spreekt echt alles tegen. Misschien snapt hij/zij het zelf niet meer. Er zijn op het forum zo ontzettend veel mensen die zichzelf gaan tegenspreken. 1 ding vind ik wel knap en dat is dat ze er fantasie voor hebben.😅 

@Gekehenkie waarom ben je niet gewoon eerlijk, daar bereik je echt veel meer mee.

???

 

Reputatie 6
Badge +4

Hallo allemaal,

 

Jullie gaan off-topic!

Als jullie het een ongeloofwaardig topic vinden, is het het beste om er niet op te reageren. Het is niet aan jullie, en ook niet aan ons, om te beoordelen of iemand de waarheid spreekt of niet. Ga er maar van uit dat iedereen een al dan niet goede reden heeft om op ons forum een topic aan te maken.

En houd je aan regel 2:

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet. Bedreig of beledig geen forumleden of moderatoren van De Kindertelefoon, discrimineer niet en maak geen seksueel getinte opmerkingen.

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer