Skip to main content

mensen ik heb echt zo een haat aan school laatst. een random jonge kwam laatst naar me toe en ging ineens zeggen aan zijn vrienden dat hij mn boyfriend is. ik ken dat joch niet eens

ik was echt zo boos

er zijn nog meer redenen dat ik boos ben over school maar die is ff de grootste. maarja, valt weinig aan te doen. Idk hoe jullie hierop zouden moeten reageren maar als je zelf ook zulke ervaringen heb die je wilt delen mag het wel in deze comments

Nou ja, als jongen moet ik zeggen: jongens. Heel veel daarvan doen eigenlijk heel erg dom lol. Snap ook waarom je daar boos over bent, maar je moet gewoon zeggen dat je hem niet kent en weglopen. Als het escaleert gewoon klikken bij je mentor, dat soort dingen moet je niet meemaken op school. 

Ik maakte vooral racisme mee op school, dit schooljaar heb ik dat eigenlijk niet meer gemerkt want ik zit nu in de bovenbouw en daar is iedereen verstandiger (ook jongens). Maar ja dat soort dingen gebeuren en je moet er gewoon overheenkomen lol 

Groetjes!!

Hey! Ja soms doen jongens(ben er zelf ook 1) heel domme dingen en het beste is negeren. En inderdaad als hij dat vaker doet en vervelend is, gewoon zeggen. En ook naar je mentor bv.  Straf helpt bij jongens wel. Ik vind dit ook wel heel dom trouwens dat iemand zomaar zegt dat een ander zijn vriendin is. Sommige mensen zijn nou eenmaal maf helaas.  Goed dat je voor je zelf opkomt trouwens !

Liefs Tover xxxx

Ja, op school (en sws in het leven) kom je veel achterlijke figuren tegen. 😄 Zoals @Tover01 zegt, gewoon negeren. Probeer je er niet zo boos over te maken. Daar heb je alleen jezelf mee. Echt pestgedrag moet je altijd melden bij je mentor.

Reageer