Skip to main content
Vraag

Gym juf raakt mij aan!!

  • 3 July 2024
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Mijn Gym juf (ik ben een meisje van 12) je raakt me dan aan... 

 

1 X toen verduisterde ze iets mijn mijn oor maar haar oude lippen kwam op mijn oor🤮

En vaak dan gaat ze met haar hand op mijn rug of hoofd aaien…

 

1 keer toen deed ze haar hand dichtbij mijn kont en ging ze met haat hand boven naar beneden... (altijd minder dan 5 sec)

 

En bij een vriendin van me deed ze iets nog ERGER!

 

de juf stond achter haar pakte haat bij de heup ging naar beneden over haar kont ging weer naar boven en liet haar gaan!

Dit gebeurd altijd aan de einde van de Gym les als niemand er is of als dan alleen de andere Gym leraren er zijn!!

 

Wat miet ik doen!?!?!

 

en mijn echte juf gelooft me ZOIZO niet want de vorige keer vertelde ik har tijdens de les van discriminatie dat de Gym leeraar tegen me zij Ohh wat dat is knap dat je dat kan want je bent een meisje en meisjes zijn ALTIJD zwakker dan jongens en dat geloofde mijn echte juf ook niet!!!

 

PLS HELP WAT MOET IK DOEN

 

meestal geef ik al  meteen een klap aan een jongen of spreek eem aan en dan een klap... maar nu weet ik het gewoon niet.. 

 

En elke keer als ik in de Gym les loop met nieuwe schoenen ofzo dan zecht ze (aleen aan mij terwijl ook andere nieuwe. Kleeding heeft) OH  nieuwe kleeding??

Of als ik niks anders heb hey 

 Fijn dat je er bent..

 

Misschien klinkt dat niet vreemd voor je maar dat klinkt nu langzamer hand wel vreemd voor mij

 

En over 1 a 2 weken is het al de zomervakantie 

 

PLS HELP ME!!!

 

4 reacties

Badge

De juf deet dat met haar handen over de Bill van m'n vriendin gwn voor de duidelijk heit

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Hoi ikben een mens,

dit is echt niet oké. Ik denk dat je hiervoor het beste naar je schoolhoofd of een andere leraar die je vertrouwt (als je die hebt) kan gaan, want dit kan echt niet. Je zou dit zelfs kunnen zien als aanranding en dat is strafbaar. 
Je kunt ook altijd met de Kindertelefoon appen of bellen als je alsnog niet weet wat je moet doen.

Liefs Samuel

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Dit is aanranding en dus strafbaar. Meld dit bij de directie! Dit moet stoppen!

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Ben het eens met de anderen en het is idd echt niet oké wat deze leraar doet. Misschien kan je dit eerst met je ouders bespreken? Die kunnen je er denk ik wel mee helpen en dan kunnen jullie samen naar de directie van de school gaan om dit aan te geven en hopelijk gebeurt er dan wat aan!

En je kan natuurlijk ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten voor hulp en advies!

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer