Skip to main content
Vraag

Gym docent

• June 15, 2026
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik had een paar vraagjes over mijn gym docent (man) want wil graag weten of het normaal is wat hij doet en of dit overal gebeurt.

Ten eerste loopt hij altijd zomaar de kleedkamer binnen om te zeggen dat we gaan beginnen of dat we naar binnen of naar buiten gaan om te gymmen. Maar hij doet dit ook bij de jongens. 

Ten tweede raakt hij ook altijd je veel aan. Als je iets goeds hebt gedaan doet hij altijd ff een aai of een hand op je rug maar wel echt je onderrug echt net boven mijn kont. Soms omarmt hij je helemaal. En hij heeft weleens een vriendin van mij op haar kont geslagen en “perongeluk”bij haar vagina en borsten aangeraakt. Dit doet hij veel meer bij de meiden en bijna niet bij de jongens.

ten derde zie je hem echt altijd overduidelijk kijken naar je borsten en kont. Wat opzich ook ergens wel logisch is als je ziet wat sommige meiden soms dragen maar ook als je gewoon voor hem staat en in gesprek bent kijkt hij gwn echt je borsten in. 

Doen meer gym docenten  dit? Is dit normaal?Misschien overdrijf ik ook gewoon een beetje. Laat het me weten!

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 15, 2026

Nee, dat is niet normaal. Smerig vind ik. Ik zou dit melden. 

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@Fenieve,

Ik sluit me aan bij ​@Yusa. Gym-docenten horen dit niet te doen. Docenten überhaupt niet.

Doei!

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 15, 2026

Sommige mensen raken andere mensen graag aan zonder bijbedoelingen en misschien is dit wel het geval bij je docent.  Maar het is heel onprofessioneel en hij moet weten dat hij zich niet zo mag gedragen want dat veel leerlingen zich daar niet prettig bij voelen.  En hij mag al zeker niet zomaar de meisjeskleedkamer binnen gaan.