Skip to main content

Hey,

Ik reis al een tijdje samen met een vriendin met de bus naar school. We komen elkaar tegen na 1 halte en moeten daarna nog  50 min samen reizen. We zitten nu op de heen reis apart en op de terugweg samen, en daar heb ik opzich geen problemen mee alleen op de terugweg hebben we nooit iets om over te praten, het gesprek komt gewoon niet op gang. Ik zou het leuk vinden om lekker te kunnen kletsen,  zonder dat ik steeds het gesprek moet doorzetten want dat is vaak heel ongemakkelijk.  Hoe doen jullie dat? (Hoe zouden jullie dat doen?) 

Groetjes,

Hoi, misschien kun je nieuws sites lezen voor de tijd? Of tijdens de busrit, en dan begin je over iets dat je leest, en je kunt dan bv de foto's of de artikelen laten zien en er over praten. Of een paar grappige filmpjes die je dan laat zien en dan kun je daar weer over babbelen 😉 En misschien wat sites kijken die jullie samen leuk vinden, over reizen ofzo of muziek of  van alles en nog wat.  Vaak krijg je door samen iets te kijken al gespreksstof. En weet je, een tijdje gewoon even stil zijn is ook niet erg hoor ! 

Groetjes liefs Tartan X


Hey,

Ik reis al een tijdje samen met een vriendin met de bus naar school. We komen elkaar tegen na 1 halte en moeten daarna nog  50 min samen reizen. We zitten nu op de heen reis apart en op de terugweg samen, en daar heb ik opzich geen problemen mee alleen op de terugweg hebben we nooit iets om over te praten, het gesprek komt gewoon niet op gang. Ik zou het leuk vinden om lekker te kunnen kletsen,  zonder dat ik steeds het gesprek moet doorzetten want dat is vaak heel ongemakkelijk.  Hoe doen jullie dat? (Hoe zouden jullie dat doen?) 

Groetjes,

In ieder geval wel heel gezellig toch?  Ik wil later heel graag buschauffeur worden. Dat riep ik al sinds mijn 6e, 7e jaar dat ik dat wil. Maar ja, dan moet je er voor werken. Het is wat het is. 

 Groeten Kay.


Reageer