Skip to main content

gênante gebeurtenis met crush!!

  • 2 April 2024
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

02-04-24

Haii iedereeen,

Ik heb zoiets doms gedaan en ik schaam me er oprecht voor. Oke dus ik heb 3 tekorten voor BIO, FA en WIS waardoor ik op school huiswerkbegeleiding krijg en bijles krijg van 2 derde klassers (beide jongens). 1 van de 2 ken ik al dus is niet akward etc. De ander ken ik niet, maar hij is oprecht een hele knappe jongen en geeft me niet bijles met 1 vak maar 2 😍. De eerste keer dat ik bijles kreeg van de jongen die ik knap vindt ik noem hem even Aardbei. Nou ik zou WIS bijles krijgen van hem, maar had me schrift vergeten waardoor hij lang moest wachten. En ik hem letterlijk bij de trap tegen kwam, anyway dat was de eerste les die hij me gaf en ik kwam TE LAAT. Vandaag zou hij me FA bijles geven we hadden afgesproken en hij zei nog zovan vergeet je spullen niet. Ik loop met een vriendin naar de plek waar ik met hem had afgesproken en zie hem MET EEN ANDERE LEERLING 😭!  Duss ik dacht zovan wtf en keek gewoon en liep daarna weg met mijn vriendin die ik even perzik noem. Nou mijn telefoon is kapot weetje dus ik vroeg aan haar of ik ff op haar telefoon mocht om te kijken of hij mij nog had geappt ofzo. nou dat MOCHT NIET wat niet uitmaakt want het is niet haar schuld dat ik dat niet kan bekijken. Anywaysss ik kom thuis aan open snap en zie dat hij me vlak nadat ik weg liep had geappt:”wrm liep je weg.’’ en 15 minuten daar na ‘’ ik ga weg.” ik schaamde me oprecht DOOD we gingen een beetje erover praten wat niks beter maakte ofzo en hij zei dat het niet een bijles leerling was maar EEN VRIEND VAN HEM 😭😭😭. Anyways ik voel me gewoon heel dom u en schaam me dood en hij wilt me waarschijnlijk geen bijles meer geven en ik maak vast ook geen kans met hem 😔. Hebben jullie misschien ook wat genants meegemaakt? tips/advies of een verhaal dat je na iets doms toch nog een kans maakte bij je crush? Laat het me aub weten xx 😚❤️.

 

~Liefs Twixy Loveee

Hey @twixy_love 

 

WAT KUT!!

 

Dat lijkt me echt ZO gênant!

IK zou gewoon op hem afstappen

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Als je vragen hebt stel ze!

P.P.S. ik wil je graag helpen!


@Wees Jezelf Bij Noah jaa dat was het ook ik wou echt verdwijnen ik mag trouwens nog bijles als ik niet meer te laat kom of wegloop. oja wat bedoel je met afstappen?


De term 'op iemand afstappen' betekent dat je gewoon naar iemand toe moet lopen.

Stel maar vragen als je ze hebt.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. (ik ben een jongen) 


Loll echt gênanttttt maar ik zou me er verder nie druk over maken lol, zeg gwn dat het een misverstand was en niks gebeurt! Je maakt zekerrr nog een kans! En ja heb een gênante situatie gehad met m’n crush een paar weken geleden…

dusss ik was zo met m’n vriendinnen aan zo’n hoge ronde tafel aan het eten en toen kwame opeens een hele gang met jongens naar ons toe die een vriendin van mij kennen, laten we haar citroen noemen. Dus 1 jongen die ging met citroen praten wat die kent haar laten we hem aardbei noemen. Dus Citroën en aardbei gingen praten en was heel awkward maar anyways er was zo’n andere jongen die ik echt knap vind is nu m’n crush lol en hij heet nu pruim oké. Dus pruim zo opeens zo tegen mij hè meisje die jongen die naast jou staat (uh perzik) die wil graag naast jou staan! En ik kan daar ECHT TOTAAL NIET TEGEN en ik werd helemaal roodddd. En toen zei hij Ey jongens ze word helemaal rood wajoooow ze word paars! En citroen kwam zo bij mij en zei oohhhh hij flirt met je en ik werd nog roder lol dus pakte mijn water en ging drinken alleen hun gingen maar niet weg en toen gingen ze eindelijkkk weg. Later diezelfde pauze we zagen hun de HELE TIJD kijken en later kwamen ze WEER naar onze tafel en aardbei vroeg aan citreon haar snap en ze zei steeds nee nee dus ik zei klaar ze gaat nie geven en toen zei aardbei oké als ik jou snap kan vinden dan moet je mij terug toevoegen hè dus hadden ze dat afgesproken en toen gingen ze chatten enzo alleen nu zie ik perzik elke keer en hij kijkt mij dan steeds aannnn.


Reageer