02-04-24
Haii iedereeen,
Ik heb zoiets doms gedaan en ik schaam me er oprecht voor. Oke dus ik heb 3 tekorten voor BIO, FA en WIS waardoor ik op school huiswerkbegeleiding krijg en bijles krijg van 2 derde klassers (beide jongens). 1 van de 2 ken ik al dus is niet akward etc. De ander ken ik niet, maar hij is oprecht een hele knappe jongen en geeft me niet bijles met 1 vak maar 2 . De eerste keer dat ik bijles kreeg van de jongen die ik knap vindt ik noem hem even Aardbei. Nou ik zou WIS bijles krijgen van hem, maar had me schrift vergeten waardoor hij lang moest wachten. En ik hem letterlijk bij de trap tegen kwam, anyway dat was de eerste les die hij me gaf en ik kwam TE LAAT. Vandaag zou hij me FA bijles geven we hadden afgesproken en hij zei nog zovan vergeet je spullen niet. Ik loop met een vriendin naar de plek waar ik met hem had afgesproken en zie hem MET EEN ANDERE LEERLING ! Duss ik dacht zovan wtf en keek gewoon en liep daarna weg met mijn vriendin die ik even perzik noem. Nou mijn telefoon is kapot weetje dus ik vroeg aan haar of ik ff op haar telefoon mocht om te kijken of hij mij nog had geappt ofzo. nou dat MOCHT NIET wat niet uitmaakt want het is niet haar schuld dat ik dat niet kan bekijken. Anywaysss ik kom thuis aan open snap en zie dat hij me vlak nadat ik weg liep had geappt:”wrm liep je weg.’’ en 15 minuten daar na ‘’ ik ga weg.” ik schaamde me oprecht DOOD we gingen een beetje erover praten wat niks beter maakte ofzo en hij zei dat het niet een bijles leerling was maar EEN VRIEND VAN HEM . Anyways ik voel me gewoon heel dom u en schaam me dood en hij wilt me waarschijnlijk geen bijles meer geven en ik maak vast ook geen kans met hem . Hebben jullie misschien ook wat genants meegemaakt? tips/advies of een verhaal dat je na iets doms toch nog een kans maakte bij je crush? Laat het me aub weten xx .
~Liefs Twixy Loveee