Skip to main content
Vraag

gênant op school

• October 31, 2025
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Wat is het gênantst wat jullie ooit hebben mee gemaakt op school laat het weten mag over alles gaan 

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • October 31, 2025

Hey! Mag het ook tegelijkertijd het spannendste zijn? Want mijn meest gênante heb ik op het forum al wel vaak genoeg verteld 😊.  Wat ik heel spannend vond was acteren dat ik een gearresteerde jongen was die voor de rechter moest verschijnen. Hij had ingebroken om geld te zoeken voor drugs. De rechtzaak gingen we voor een volle aula  acteren. Dat was echt indrukwekkend maar ook heel leuk! En om toch een beetje on topic te blijven, ik stond in een gevlekte afgeknipte spijkerbroek en in de handboeien op mn rug voor de hele zaal en dat was toch wel een pietsie beschamend terwijl het een rol was haha. Het voelde toch apart met al die ogen achter mij. Maar...het was natuurlijk vooral heel vet en leuk en spannend! 

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Ik had een keer tijdens gym een spurtwedstrijd en midden in de run gleed ik uit en schoof ik letterlijk over de vloer op m’n knieën… m’n hele klas stond te lachen en ik lag daar gewoon half huilend half lachend 

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • October 31, 2025

Uhm meest beschamend was dat ik op schoolreis langs de poort van het park moest kotsen en dat iedereen daar nog langs moest gaan. En grootste blunder was wel echt dat ik tijdens gym op het brandalarm schoot en de hele school ontruimt werd 

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Haha lieve grappige dingen vertellen jullie! ​@Tover01  ik vind dat super stoer, had ik willen zien 😍 en ​@Wolf  aahw pijnlijk ofniet! 😘 En ​@Arclight22  haha van dat alarm wat een gedoe! Gelukkig was het per ongeluk 😉. 

Ik heb er zelf 3.  1.Mijn tas verkeerd oppakken en alles valt er met een boel lawaai uit 🫣.  2. Mijn crush-jongen wordt voor straf bij de juf geroepen om daar te staan (berisping )en terwijl hij daarheen loopt langs mij krijg ik enorme bloos-wangen en erger nog ik zeg hardop "ohhh!" 🫣 3. Ik sta gezellig met een lerares te kletsen en ik vergeet helemaal dat we nog een les hebben (einde middag). Te laat kaart met aantekening moeten halen 🥴

Groetjes Tjempie xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 1, 2025

Hoi, vooruit dan maar (weer) 🫣😉

- in de 2e op een doos in een tas  met koekjes gaan zitten die in de kantine even op een stoel waren gezet voor het winkeltje😱 Waren daarna zeer geschikt als bodem voor een monchou taart. ☺️

- brugklas , heel ouderwets in de hoek staan in de sportzaal voor 3 klassen 😵‍💫👆🏼

- bijna hetzelfde als ​@Arclight22  😂 ook in de sportzaal. Ik was ervan overtuigd dat een oud knopje van de brandmelder in het materiaalhok al lang uit was, oud, in onbruik. Dus ik drukte erop ........🫣🤗 Enorme herrie, ontruiming ook. En een middagje reflectie 🫣🫢 ook in de 2e

- niet meer te stoppen lachbui, eindigend op de gang. Medeleerlingen zelfs boos op mij. Wel netjes excuses aangeboden aan de klas. 

Zo, ik wil wel benadrukken dat ik verder nooit lastig ben hoor, en heb prima cijfers haha. Maar heel soms vlieg ik even uit de bocht 😊 ik lig verder wel goed bij docenten en leerlingen 😉 wou ik er toch ff bij zeggen. 

Groetjes liefs Tartan X 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Ik had ooit uit woede een floorballstick (soort hockeystick maar dan lichter) door de gymzaal gegooit, en die kwam per ongeluk recht op iemands rug terecht...