Skip to main content

Hoiii,

Het is nu weer bijna het einde van het jaar en de zomervakantie begint, voor mij, dichterbij te komen. Ik heb alleen bij mijzelf gemerkt dat ik er eigenlijk niet zo heel veel zin in heb. En begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker toe aan vakantie en de eerste 3 weken ga ik ook echt genieten, maar ik zou het ook niet erg vinden om daarna weer naar school te gaan. Ik vind het nu gewoon heel gezellig op school en houd van de routine en stabiliteit die het me geeft en ga het gewoon best wel missen in de vakantie….

Herkent iemand dit? Of ben ik echt een beetje raar 😉?

Heb ik niet, maar het is niet raar hoor! Je kunt natuurlijk ook een routine voor thuis maken 🙂 dus je doet eerst dit, en dan dat. En dat dan elke dag

Groetjes mij @anoniemxv

Heyy @Nootje,

Ik snap wel wat je bedoeld en dat is niet raar hoor!

Je kan idd zoals @Anoniemxv al zegt proberen om thuis ook een beetje een routine te maken voor in de vakantie door op vaste tijden bepaalde dingen te doen die je dagelijks doet. Dat is iets waar je een beetje mee kan prutsen en misschien kunnen je ouders je daar ook wel bij helpen :)

En misschien heb je nog wat aan dit linkje: https://nl.wikihow.com/Een-dagelijkse-routine-aanhouden

Liefs van ItsJustMe <3

Hoiii,

Ik heb hetzelfde! School is namelijk gewoon leuk voor de afwisseling en je hebt echt een gezellige tijd!

Groetjes, justGhast

Reageer