Vraag

geen vrienden

  • 27 December 2023
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb geen vrienden op school en we hebben in juli kamp maar ik weet niet met wie ik dan in een tent  moet gaan slapen

help pls🙏


9 reacties

Hoi @Anoniemxv ,

Wat vervelend... Zijn er wel wat kinderen waar je niet bevriend mee bent maar die wel aardig zijn? Misschien kun je bij hun in de tent? 

Heb je alleen op school geen vrienden, of überhaupt niet?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Anoniemxv

Dat probleem had ik vorig jaar ook, maar gelukkig werd het afgelast vanwege het slechte weer. Heb je iemand in de klas die niet vervelend tegen je doet? Anders kan je misschien vragen aan je mentor of je alleen in een tent kan slapen dat mag denk ik wel met een goede uitleg. 

Ik hoop voor je dat je een oplossing kan vinden. 

Groetjes @SadLightbulb 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zal kijken of dat misschien kan @Jesse_6567 |

En het is alleen op school 

Reputatie 7
Badge +7

@SadLightbulb , je mag dus niet alleen in een tent gaan slapen. Dus dat word hem ook niet 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, het is in juli? Dan kan er nog van alles gebeuren in de tussentijd 😉 je gaat vast en zeker mensen beter leren kennen en er zijn altijd wel luitjes waar je toch een klik mee krijgt.  Misschien zitten er wat stillere mensen in je klas, dat zijn vaak juist heel leuke aardige kids en zelf wss een tikje verlegen, misschien kun je daar eens een keer bij gaan zitten in de pauze bv.  Zoals ik al zei er kan nog heel veel gebeuren in die tijd dus ik zou me er nu nog niet al te veel zorgen over maken:) komt vast goed! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniemxv,

Vervelend zeg! Een voordeel is wel dat het pas over een half jaar is, en niet nu. Maar misschien kun je met andere klasgenoten in contact die niet heel aanwezig zijn in de klas, of iemand die vaak alleen zit?

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

@Monkeyboy08 , iedereen heeft zeg maar wel vrienden. Dus je kan niet aan iemand vragen die alleen is. En er is 1 kind die verlegen is, maar hij gaat de hele tijd om met 2 kinderen die ik irritant vind en zij mij

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, Ik herken dit probleem ook.

In de vorige jaren ging ik ook met school op schoolreisje/kamp. Ik had toen ook niemand om mee in de kamer te gaan, dus was ik maar naar de begeleider gegaan en die had me ingedeeld in een groepje waar ik het wel mee kon vinden.

Misschien kan jouw mentor/begeleider je ook indelen bij een groepje

 

Reputatie 7
Badge +7

@IJsbeertjes , sorry dat ik je reactie nu pas zie.

Je moet denk ik net als vorige keer gewoon zelf in een groepje zien te komen. Dus dat werkt ook niet

Sorry als ik wat lastig ben

Reageer