Skip to main content

Hoiii!

Ik heb volgende week een kennismakingsmiddag bij mijn nieuwe school. Hiervoor hebben we een thuisopdracht gekregen. Dit is de thuisopdracht:

“Voor de kennismakingsmiddag krijg je een thuisopdracht, namelijk stel jezelf voor op een A4tje. Wat kun je op het A4tje zetten: begin met je naam! Daarnaast kun je het hebben over je familie, hobby's, huisdieren etc. Je mag knippen, plakken, kleuren, stickers en/of foto's opplakken, alles wat je je maar kunt bedenken. Maak er een leuk kleurig geheel van!

1 probleem… IK HEB GEEN IDEEEN VOOR VRAGEN!! Hebben jullie misschien ideeën voor vragen?

Groetjessss 💙

Hoi hoi, wat voor rol spelen de vragen dan? 🙂 Mag je ook niet gewoon plaatjes 'uitknippen'  bv en dat je daar een verhaaltje over jezelf bij zet? En hetzelfde met tekeningen? Dus dat je een collage maakt en daar iets bij zet?  Dus bv een tekening van de Simpsons en dan "mijn familie bestaat uit....".  Of Pluto van Disney en dan iets over je hond. Ik noem maar iets.  En een Lego huisje en dan vertel je iets over jullie woning. Dat soort dingen. Zelfde voor je hobby. Hoe bonter hoe leuker, dus mix tekeningen met foto's en cartoons. Dan denk ik dat je een heel leuke presentatie over jezelf hebt! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi hoi, wat voor rol spelen de vragen dan? 🙂 Mag je ook niet gewoon plaatjes 'uitknippen'  bv en dat je daar een verhaaltje over jezelf bij zet? En hetzelfde met tekeningen? Dus dat je een collage maakt en daar iets bij zet?  Dus bv een tekening van de Simpsons en dan "mijn familie bestaat uit....".  Of Pluto van Disney en dan iets over je hond. Ik noem maar iets.  En een Lego huisje en dan vertel je iets over jullie woning. Dat soort dingen. Zelfde voor je hobby. Hoe bonter hoe leuker, dus mix tekeningen met foto's en cartoons. Dan denk ik dat je een heel leuke presentatie over jezelf hebt! 

Groetjes liefs Tartan X 

Met vragen bedoelde ik eigenlijk gwn dingen om op te schrijven

Reageer