Skip to main content

Hey hey ik ben alicia 14 jaar oud zit in de 2 de en heb weinig tot geen echte vrienden. Ik heb er op school like 3 maar hun praten alemaal slecht achter me rug om en als ik in de problemen zit helpen ze me gewoon niet. Ik werd een keer uitgescholden door 2 jongens met k*nker kind en ho3r en ze wouden me klappen maar ben weg gefietst. Me vriendin I was hier bij en ze kende die jongens en ze dee niks. 1 daarvan was haar vriendje en ze verdigde mij niet. Ik weet niet waarom ze me uitschelden ik had eig niks gedaan .  En me 2 andere vriendinnen dacht ik dat wel echt waren maar nee hoor. J en M. J en I zitten in me klas en gaan altijd met 2 tallen samen en ben ik alleen. M. zit in een andere klas en ik had haar iets vertelt over iemand en ze heeft me gewoon gesnitcht dat ik dat was ja wtf !!. Maar ik blijf nog vrienden met ze want ik heb eig niemand anders . Ik doe geen sport en weet niet of ik dat ga doen want ik ben  laatste 1.5 jaar heel erg ja minder sociaal geworden durf niet goed me eigen mening te geven tegen mensen die ik niet goed ken en ben slecht in vrienden maken. Online is eig alleen hoe ik wel goed vrienden kan maken maar ja niemand heb ik echt of ze wonen niet in de buurt. Ik voel me zo zo zo alleen. Ik doe ook niet veel met me ouders want die maken heel vaak ruzie.  En ik weet dat het het beste is om die nep vrienden te droppen maar dan heb ik niemand en ik ga niet alleen in de pauze zitten. Dan maar liever achter hun aanlopen dan alleen.  ( oh ja dit is al like 1.5 jaar lang)

Namen aangepast door de KT ivm forumregel 3.

Geen reactie

Reageer